Sunday 19 February 2012

做女人最緊要識放手

我已經好out咁買左新手提啦,
依家先買 S-II 我都知係好拿白痴o既事.
但我又實在好唔想用蘋果嘛.
而且我本來係想keep住用個部死鬼舊野,
睇下可唔可以用得耐過對上一部先換機, 始終唔想製造更多垃圾.

反正我都只不過係打出打入, send下 msg, 影下相再上下FB, twitter, 睇blog o既低能用家,
唔需要d太高智能o既智能電話。

點知部死野就係咁衰, 我俾左咁多次機會佢:
我一路以為聽唔到收音機同歌係因為earphone有問題,
換左幾條先發覺係內部有事啦~都算, 我最多唔聽o者...雖然冇歌聽真係好辛苦(T^T)
但始終都有感情, 就將就下。
好死唔死佢又成日都同我玩hand機, 本來以為我太心急, 慢慢o黎囉, 我忍!
但佢就進展到時不時都hand...hold住個畫面, 下下都要拆舊電出o黎再開返!
再加上我最近好想睇返金庸, 又俾我搵到可以係電話睇喎,
但呢部野就唔可以放大個畫面, 你知啦, 蟻粒咁細o既字好辛苦ga嘛,
放大d字呢又要睇幾行都郁幾下....我又心郁郁想換了。

係愈來愈煩o既情況下, 我個妹仲話佢係公司買有9折. 於是就換了!!

唉~~呢段簡直係一段"孽緣" (!) 就當係我痴心錯付。
我唔應該再死纏爛打, 唯有死左條心佢, 另覓新歡囉!

No comments:

Post a Comment