Sunday 3 April 2011

布吉的一個早晨

是日我地要1點chech out,
今日我地10點已出門口,
但四圍o既店舖都未開,
琴晚d夜市好到好夜ga~~


我地酒店冇早餐食, 所以出去行行睇下食咩,
鬼仔每次都要行好多間先諗到食咩,
又熱又餓, 我行到腳仔軟,
於是求其入左一間,
鬼o既一早就要curry, 似乎唔錯,
而我o既漢堡就……麻麻!!!
間野仲好多烏蠅~基本上phuket有好多蚊同烏蠅, 咬到我一腳都係(!!)
食完我黑面o既早餐, 拿拿聲走人..
行街去, 睇下d小攤檔,
但咩都冇買, 因為都幾貴,
呢到做遊客生意所以好貴,
有機會一定要講價,
鬼仔琴晚買個喼都有講!
行行下終於被我發現到有椰青, 呵呵呵~
好味好多汁, 正正正!! 真係消暑良方~
仲去左呢到o既沙灘行行, d水都幾清,
但好多人喎~我地又要出發啦差唔多,
所以都冇落水!


原來鬼仔未試過成隻椰子咁飲椰青,
仲話咁樣好好味, 好鮮甜~
不過佢飲完之後又話個肚唔舒服要搵廁所去解決(!!)
再去左間酒吧飲野打發時間.
check out之後仲可以用佢地o既電腦tim,
一路等一路上網,
但個司機遲左幾個字囉,
搞到我地好擔心佢唔來,
於是叫酒店d人幫我地打去問問,
佢地話個司機來緊啦喎…
最後, 佢終於出現了, 好彩!!
我地冇俾人呃啦!!yeah!

No comments:

Post a Comment