Monday 4 April 2011

由布吉到phi phi去

由pangtong去碼頭都要差唔多一個鐘,
司機放低我地後我地就排隊拎飛,
鬼仔話佢去拎飛叫我等,
但見佢企左係到又唔知應該點做,
前面又冇啦啦俾一堆強國人打尖佢都唔出聲,
我太嬲啦, 我自己去排隊拎飛, 哼~
終於俾我拎到飛!! 好野上船啦, 冇俾人搵笨!!
撘去phi phi都要一個半鐘,
仲搞左好耐先開到船,
全程我又訓覺…
我真係好勁, 去邊都訓到!



落船又有人幫你拎晒行李去岸上,
但原來要收錢的, 承惠$20 THB~
仲有酒店的人拎住牌仔來接我地tim!
等埋其他一齊去PP. Castel o既人就一齊出發了,
由碼頭行去都唔太遠,
呢到有d似南丫島,
冇車又冇咩建築物, 我鐘意,
夠晒鄉下, 咁先似渡假ga嘛!!
到左酒店, 前面o既亞洲似乎唔多識英文,
好似唔多明個職員up乜, 搞左好耐先check到in,
去到我地間房, 呢到好靚呀, 係獨立屋~
估唔到連呢到都有桃花樹同貼滿揮春~
放低晒行李沖個靚涼就出去食飯,
(注意島上大部份酒店/渡假屋的熱水都係不會用上純水的,
所以用熱水時就會有d怪怪o既海水味同好似痴立立咁)





我地成朝淨係食左個早餐同椰青.
食飽飽之後就四圍行視察下呢到o既地形同環境咁啦,
仲去左沙灘, 差唔多日落…愈來愈多蚊,
就返去做foot massage, 又做? 因為鬼仔愛上左,
真係堅舒服ga!

No comments:

Post a Comment