Wednesday 26 December 2012

聖誕節快樂嗎???

各位的聖誕節過得點呀??
今日boxing day呀,
大家拆左禮物未???
 
23號 -- 已同大班朋友一齊開PARTY,
好多食物呢, 大半都係友人親自下廚,
我就早D到幫幫手啦,
 

個千層肉醬麵同呢個就係我整o既~~
 

我地o既dress code係紅色,
由於有d人唔記得左,
所以今次張大合照冇前年倒數咁搞笑,
因為個年影完之後大家都覺得勁似 -- 東華籌款!!
 

當然唔少得交換禮物啦!!
之後就係玩集體遊戲,
個game超好玩又刺激, 搞到我返到屋企發夢都仲係玩緊個game (!!!)

唔好睇少集體遊戲呀,
開house party如果冇game玩就會各自各傾計ga啦,
咁就好悶同冇意思。

平安夜,
要返工, 不過放早,
lunch時同同事們搞party仲有抽獎~~

今年不論係同事定朋友玩抽獎的禮物都好正常,
收到好開心~~仲好實用!!
 
我朋友公司d人就癲好多啦,
佢地有人買左CD ROM同埋公仔麵等等~
收到都唔知喊定笑好!
依家有USB已經好少用cd rom ga啦,
公仔麵都話可以食左佢!

聖誕節???

由於我收到聖誕最強的禮物 -- 病菌!!
所以都係屋企攤屍, 睇下書, 昏迷, 仲有執下野(!!)
 
 

呢隻猩猩都係今年收到的聖誕禮物,
可以攬又可以平放係sofa睇書用

No comments:

Post a Comment