Saturday 15 December 2012

Santa claus is coming to town.......

唔經唔覺仲有一個幾星期就到聖誕節,
同朋友籌備緊一年一度的Christmas house party,
同朋友們各自整一樣食物去,
今日我就係屋企試整一次, 哈哈!!

雖然我爸爸媽咪都話今年屋企得返咁少人冇人欣賞棵樹,
之但係上星期, 我都決定拎棵聖誕樹出o黎擺,
同埋掛返個冬青木圈圈係大門(!!)
有d聖誕氣氛嘛~~~
Well~~我個棵聖誕樹係掛左好多野上去,因為年年都同D妹買少少新野,
愈來愈多, 好鬼浮誇......................


嘿嘿~~本來真係冇人睇,
不過我媽咪話前兩日有人送貨o黎屋企時,
兩個師傅讚我個門口同棵聖誕樹靚!
雪人: 呢幾日咁熱, 熱到我都溶啦~
 
 
我上星期已經寄出晒俾外國朋友的聖誕卡,
英國的朋友已經收到晒, 效率真快,
其他德國, 美國呀個d好似仲未有聲氣~~
琴日反而屋企收到張澳洲返o黎o既。

聖誕節大家準備好未???

我仲未買禮物去交換呀,
仲要買兩份, 真係頭都大埋......

大家去party時會買d咩多呢??
最怕收到又係咩呢???

我好怕收到d唔實用又晒位的野~~

有一年, 我地一班鐘意搞鬼的朋友,
話$100內買d膠野去抽獎,
癲起上o黎我唔排除買兩包米去抽獎ga....
(但邊個幫我拎呢???)
最後我好有人性咁買左成$100 Hello Kitty保鮮紙去,
人地抽到唔鐘意都總會有用丫嘛!! 哈哈~~

今年我地講明要正常野, 唔搞gag, 所以都幾頭痕!!

No comments:

Post a Comment