Saturday 30 March 2013

減壓。。。。。。

蹤左十幾日,
今次唔關個電腦事,
而且最近其中一個妹返左香港,
俾返個Netbook我,
我本來係可以打到blog的。

我唔係被外星人捉左,
而係去左更恐怖的地方 -- 公司!!!!

工作好繁忙, 因為我個上司開始放產假,
無左上司頂一頂, 咩都要直接同個麻煩外藉經理做野,
真係覺得好煩,
還好我同事話佢依家比以前正常左,
所以佢都無虐待我(!!!)

經過兩個幾星期疲勞的工作之後,
呢幾日終於可以正式放假啦,
呵呵呵~~

我好少話買野來減壓,
因為我通常係寫底要買咩然後以麻甩佬買物方式,
即係好似搶包山咁, 一入去就即搵即買需要的野, 買完即閃。
雖則係咁, 最近都買左唔少野,
例如上網買左我人生第一對Ballet shoes~~
是咪好女仔呢??
 
我以前唔著ga, 因為個腳形著得唔好睇,
但今年想有個新嘗試, 又難到一對咁合眼緣,
上網無得試但我對呢個牌子有信心,
因為前後已經買左三對, 知道咩碼係fit size. 哈哈!!
 


真正的減壓係同朋友仲有屋企人gathering....
上星期, 同英國朋友仲有日本朋友去食雞煲+飲野,
 

打邊爐佢地就食過, 雞煲第一次咁話喎,
仲話好正tim, 連d麻辣湯底都飲埋~~~真係捧場!
 
 

仲有上上星期, 又去左玩BB,
我個妹係上年B女滿月酒時已出發去澳洲,
今次再見到佢已經係一歲的小人兒。
我妹唔係鐘意小朋友個類型,
要乖佢先鐘意,
好彩~小B女係好乖乖!!
食飯食得好快, 又唔易喊~~
今次我又買左兩個花花髮夾俾佢啦!!!

不過佢依家開始學行, 就唔鐘意坐BB食飯檯仔被關住,
一放入去佢就知到無自由,
你睇, 佢有晒眼淚!!!
無見幾個星期就識行啦, 不過仍然係打破唔到我九個月就識行識講野的紀錄,
嘩哈哈哈哈哈!!!

祝大家復活節快樂!!

No comments:

Post a Comment