Thursday 4 April 2013

復活節假期

話咁快又清明, 我今日唔洗拜山,
下星期先拜~~
琴晚放工時我個外藉經理仲問"is it chinese halloween tmw?"
我真係被佢笑鬼死!!!!

我聽日返去實會問返佢: Did you dress up as a ghost or chinese vampire yesterday?

我就唔扮鬼又唔拜山啦,
咁剛剛的復活郵假期,
大家又做左D乜呢??

對我呢D唔係教徒的人黎講,
復活節唯一的意義當然就係有幾日紅日啦!!

基於我仲未中六合彩,
所以呢幾日就無去旅行,
雖然我都好想..... T__T,
不過剛剛先去完歐洲,
又去旅行我怕之後有一段日子都要捱麵包。

本想趁假期去郊遊同行山,
可惜, 天意弄人,
最後又因為天雨關係,
只可以屈係室內,
所以我的假期就咁屈屈下,
真係鬱鬱而終(!!!)



屋企無花園, 唔可以好似外國d小朋友咁收埋d朱古力再去尋寶,
當然屋企人亦唔會咁同我癲啦!!!

 
就係咁, 本人應下節,
就買左d復活蛋,
自己食(!)
睇下我幾得閒幫d蛋都影下寫真....
 
 
 
仲有我個妹,
佢依家係開始下一個旅程之前都好得閒,
一得閒就開爐焗野, 密密做阿荗!
就整左呢d復活節曲奇。

Easter有復活餅,
清明洗唔洗整d清明餅呢??
如: 香形, 爉燭形?? (癲左........)
 
另外, 又整左呢d牛油曲奇,
我都帶左唔少返公司俾同事食,
連我個老闆都話very nice! 哈哈~~
要肥一齊肥丫嘛!
 
 
 
除左整餅, 都有同朋友見下面,
因為我個英國朋友來也匆匆, 去也匆匆,
想當年我同朋友第一次去英國玩時,
都曾經住過係呢位朋友屋企,
真係出外靠朋友,
難得連佢家人都好客, 個時簡直就係湊女一樣。
所以每次返o黎我都一定要見下佢,
又或者去英國時我都一定要見下佢.....
仲一齊過左佢的生日!! 好開心~~
希望好快又再見啦。
 

 

No comments:

Post a Comment