Saturday 20 April 2013

大澳一日hea遊

落雨落左幾個星期又天陰陰,
成個Easter先得朁有太陽,
趁我個妹未出發去日本,
我地就一齊去下郊遊啦~~

我地兩個都未去過大澳,
所以就去反一反啦!!

由屯門碼頭出發,
撘船去都好快到~~
仲俾我地見到著住粉紅色鬆弛熊tee的一家三口,
早知都同我個妹著到一樣出去啦! (佢實唔制)
 

大澳真係一個好寧靜的地方~~我都好鐘意...
但住呢, 就一日咁大把啦!!

 

 
仲科左廿蚊水去睇海豚, 但睇唔到....嗚.......
 

唯有食下野補數~~
 
 
 

呢個豆腐花唔錯, 雖然我覺得唔及媽咪整個d好食....哈哈~~
但認真, 我覺得絕對好食過遠近馳名的南丫島xx豆腐花多多聲~~

有好多龍舟鼓丫~~


 
去到大澳緊係多呢d野賣啦, 我影俾鬼仔睇, 嚇Q死佢tim呀... 我同佢講食得ga! 佢話"scary looking"

既然係咁, 我地睇下可愛的貓貓~~貓貓tea time!!! 開飯啦喂~~

Hello??? 你做咩係都唔俾我睇你個樣???
仲有呢個小型藝術展覽, 幾多野睇, 幾有趣ga~~
 

 
呢個文化工作室保留左好多大澳歷史價值的野~~


仲有, 我個妹話: 竟然有人癲過你!
幫白雪公主徵婚, 又話請白雪公主~~認真, 真係想去見下工ga!!
 
 

No comments:

Post a Comment