Sunday 21 April 2013

討厭四月

四月都過左一半有多,
個天都灰灰沉沉,
又成日落雨,
再加上三日唔埋兩日,
就有D不愉快o既新聞,
真係令人覺得好沮喪!!!

公司方面都有唔開心的事發生~
未知我上司依家點, 真係一言難盡,好擔心。

加上早兩個星期manager又出trip,
一個人要做o既事好多,
而且, 一d都唔簡單,
幾次要report俾老細,
好大壓力,
忙係好忙, 但一個人做野都唔錯,
結果都幾好順利,
唔洗煩到manager,
所以有滿足感。
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
每次唔開心,
我都會拎返"天使愛美麗"出o黎睇,
睇完就會覺得人應該要為生活加一點糖。

做一d令自己開心的事,
保持樂觀, 積極態度~~
例如: 買下花....



聽下歌....
 


去拜山, 又見到B女啦,
佢好似認得我,
一去到就對我笑,
又俾我抱,
我餵佢食飯仔佢仲好合作,
食得好快tim。
 


不過好搞笑, 佢依家叫人淨係識叫男人 -- 爸爸, 公公, 爺爺.....
係都唔識叫媽咪, 婆婆同女麻女麻...
仲識講多左其他野喎, 依家仲可以唔洗扶野行幾步又停下行幾步,
佢依家13個月, 真係好好玩。

另外, 仲有同朋友食飯慶生......
 


更有人千里迢迢係台灣買左一大堆手信,
送埋上門, 買埋早餐俾我妹食, 個日仲要落住大雨.... 佢好慘
 


糖村個隻牛軋糖真係勁好味道ga。
但原來我影個時已經有一盒綠豆糕放左入雪櫃,
仲有, 我好柒咁調轉左糖村個袋糖o既包裝(!!!)

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
另外, 我個妹已經出發去左日本北海道啦,
又係working holiday,
公主病人依家都要剷牛屎, 餵牛同揸奶(當然係用機),
我就睇到都覺得心涼。

但佢話我先係病得最嚴重o個個囉....哼!!

有返D正能量~~希望五月會更好啦!!!

No comments:

Post a Comment