Sunday 28 April 2013

繼續為生活加一點糖

 
 

呢個星期都過得幾愉快同輕鬆,
因為我Manager又有兩日出左trip,
而且佢係公司時忙於開會見客,
無佢煩住我,真係暢快~~

咪以為我會無法無天呀,
因為我係做一樣野要好專心同集中先可以完成得快同好的人,
所以無佢係到一日到黑叫住我,
唔洗做做下又停一停,
真係完全唔同feel ga!!
佢星期五放工仲對我 殊起手指公,
平日又mean又唔笑o既佢o黎講,
已經係好o大既讚賞啦!!!

準時放工左,
夜晚可以同朋友去happy hours~~

對住靚靚香港夜景嘆返一杯~~
黃雨o黎講呢個天色唔錯啦下,
好彩落雨個時係室內咋。

再同北京返o黎o既朋友食飯~~
價錢唔值囉我地覺得~~
不過餐飯食得好開心,
又認識左三位北京, 台灣同澳門朋友,
三地文化交流一下。

最搞笑係個北京男士猛問我地點樣可以變年輕一d,
其實佢都只係三十出頭,
但佢話我地香港的人衣著打扮好年輕好好睇,
所以想多多學習。


星期六, 去左坑口搵朋友食lunch + tea,
就係我剛剛返左英國的朋友佢因為家事又o黎左香港,
不過今次佢要成日去醫院陪公公,
所以只能抽4個小時見面。
希望佢公公早日出院啦~~
知道佢幾年未食過sushi, 所以一齊食下啦~~

再請埋佢食tea, 為佢打打氣丫!!!

人愈大, 愈o黎愈多生離死別,
好似前幾年有個中學同學因為癌症過左身,
之後又到我兩個舅父,
仲有不時都會有朋友屋企有白事等等~~

當然, 開心的事都有,
有讀書時的同學結婚生仔等等~~

不過最近我上司的事, 令我覺得人生好多野都好突然.....
好感慨!

真係要活在當下。

另外, 由於復活節個幾日我買左好多野 (主要係衫, 換季丫嘛),
我話過呢個月唔再買野,
但....... 一個月有成30日,
點樣忍手喎???

買左d乜??
 
 

呢幾樣野唔係同一日買o既,
對鞋同個袋係三月底係asos買ga,
上兩個星期先送到o黎,
但落雨落左咁耐,
前兩日先終於著得,
不過夜晚又落雨, 吹漲。

其他個d係拜山個日買o既,
都係d濕碎野....
右下個舊係係乜??

之唔係teabag囉,
我返工就用佢飲茶啦,
之前個舊用左太耐,
係時候要換。
呢個是咪好cute呢???

總之就係o岩我呢d老少女扮下少女啦!!

廢話up完, 係咁。

No comments:

Post a Comment