Friday 14 June 2013

繁忙的五六月

又有一段時間無打Blog,
我的「網絡依存症」已經被繁忙醫好左。

其實都做左幾多野,
工作當然啦,
仲有就係好多戲想睇,
最近睇左兩套~~
首先係《Populaire》, 中文名好SEVEN叫「打字女神夢」(咩料?),
幾可愛的一套法國片, 而且d服飾背景我好鐘意, 我諗會買dvd收藏。


另外係《Now you see me》, 中文名係「非常盜」(好柒的名),
幾好睇喎, 我鐘意, 都會買DVD收藏(小姐有咩你係唔收藏呢??)。
但個日睇戲好慘, 有個白痴女仔坐係我隔離(唔識的),
一入埸 (佢已經遲到), 又話眼痛又係咁講野, (小姐唔舒服你返屋企咪阻住人睇戲啦)
由於係鬥智的戲, 佢唔明, okay, 唔明你睇完先問囉,
點解你一邊睇一邊問問問問?????
正當我想開口叫佢收聲個時, 由於太黑, 我覺得佢個外形有少少似我以前同學, okay, 我吞左佢!!
佢之後都問少左但佢完全係睇唔明套戲呀!!
最難頂係, 佢睇睇下搞自己隻電子錶, 較左鬧鐘唔識整停佢(!!!)
最後個一粒鐘響左成兩次...我頂!!! 點解睇戲不時會遇到呢d人??? 嗚......


仲去左打邊爐, 原來想BBQ的,
但book唔到埸 (好彩, 熱到喊呀.....)
另外, 忙於健康的生活,
做多左運動,
上星期好貪心咁加倍左運動量,
搞到肌肉痛, 好似俾人打左一身咁!!
仲去埋捐血tim, yeah!!!
呢兩年都keep住定期捐血, 好開心!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------
話說我公司個廁所成日有曱甴出沒,
大佬. 我真係好驚呢d野ga~~~
見到之後我每次入去都要check清楚先敢去廁所,
又試過同同事去廁所時一齊尖叫, 真係心血少d都唔得,
都唔係一個辦法呀...
同事都有同管理處投訴但都係廢的,
求人不如求己, 我最後叫媽咪俾左包野我返去毒殺佢地~
由於個包野上面有隻好逼真的小強, 我緊係要搵個貼紙貼住佢個衰樣啦!

頭一日個十九清潔阿姐問都唔問收左我,
我明明已經用個碟仔寫住係乜,
放左一個上晝, 就被人掉左, 激到我死!
之後我就偷偷放係d暗角....
強國製的毒藥真係毒,
過左幾日我都無再見到小強啦。

我屋企十幾年前都有用過,
加上有兩條四腳蛇,
到依家我都無係屋企見過小強 (touch wood)。

上上星期我manager出trip,
又成個星期都見唔到小強,
打邊爐個時我話: 「成個星期都見唔到xxxxxx同小強, 真係好開心!!」
同事話: 「下, 佢竟然被你視為同曱甴一個level呀??」
係, 對唔住小強們, 我侮辱左你地.........
-------------------------------------------------------------------------------------------
最近呢幾個星期六, 我都忙於一早仆去Postoffice幫個妹寄野,
寄d乜??
佢係日本北海道幫人買左d果jam,
叫我幫佢寄 (!!!!) =____=
呢箱野好得人驚,
一撕開膠紙,
竟然有隻甲蟲行出o黎...嚇Q死我!!
-------------------------------------------------------------------------------------------
仲有就係, 又買左一大堆野,
其實我唔係好鐘意行街買野o既人,
但唔知點解買下買下又一堆。。。。。。。。
衫衫裙裙都買左一堆~~
因為夏天唔想著長褲, 我要著短褲短裙散熱!

有幾樣我覺得好o岩夏天用~~
NIVEA 噴霧防水太陽油, 游水可以用。

雖然平平地我覺得佢o既野幾抵用,
例如以前用過佢o既美白止汗劑 (無錯, 男人們應該好驚訝, 是的, 女人的"格勒底"都要美白o既)。

另外, 就係KATE的粉底液,
其實我上年10月份左右我都買左,
用左一排, 之後冬天用覺得好鬼乾, 放埋一邊無用,
最近又死去買左一枝, 返嚟先醒起,
變左有兩枝。。。。。。
佢話用左之後15秒就成為粉仲可以控油,
我覺得夏天用就okay啦, 因為我係混合性皮膚,
夏天T字位好易出油, 用左真係耐d同出油少左,
又咁平, 返工用就o岩晒啦。
仲有, 呢枝眉筆, 我之前個枝已用完 (同一枝),
點解覺得好? 因為佢都好持久又好易用,
我個人鐘意用鉛筆款的, 哈哈!!

同埋, 就係呢盒野,
話說個日我只係想出去買枝眉筆,
但行過瑪莎,
我買左兩枝白酒 (買兩枝仲有酒袋), 薯片同佢~~
上年係美國時都會買呢種麥片做早餐,
係香港就無食過啦, 食包多。
但最近又開始減少食麵包,
因為都想健康D,
但無理由又自己整包架, 好得閒咩?
於是買返呢種麥片,
無糖ga, 仲有紅莓,
都幾飽肚~~
不含防腐剷, 開左要限期前清左佢。

最後, 係呢幾盒糖,
我本身只食薄荷味,
不過因為個盒太可愛,
先買左London同Paris,
之後兩個妹叫我買晒全部-- 香港, 日本同泰國~~
可愛嗎??




最近的瑣碎事報告完畢!






究竟幾時先唔落雨呀????

No comments:

Post a Comment