Sunday 1 September 2013

重新開始 -- 總有出頭天

Blogspot開左幾年,
除左剛開始的半年間歇性地以英文打blog,
得幾個外國blog友咁大把外,
因為係香港不普及,
一直都無再更新。

改用左yahoo blog,
其實覺得yahoo blog都唔係咁好用,
又成日有問題, 但係yahoo blog都有一小班blog友, 就唔想又搬。

殊不知依家yahoo摺埋,
我終於可以用返blogspot啦,
太耐無用, 要摸索一下。

好似有唔少yahoo blog友都轉用blogspot,
真係有「拋頭露面」o既時候啦 (如不明請重溫星爺o既逃學威龍2)。

俾我懶埋個夏天啦,
無咁熱我會update多d ga啦!! 哈哈~

20 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 歡迎歡迎~~ 我諗緊係咪要以愚公移山式搬BLOG呀陰公!!

      Delete
    2. 我尋晚忙左成晚搬左幾廿篇,但今日有blog友話就咁copy & paste條link依然係y/b, 到12月一樣乜都冇哂..灰爆=.=
      咁請問應該點樣搬呀?????

      Delete
    3. 我都擔緊呢樣野, 所以搵緊方法。 但最終可能係upload晒d相上去再搬文~~

      Delete
  2. 我係 寧靜中的寧靜 呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好野~~我地以後又係呢到相聚! 等我遲D得閒一定經常o黎你個blog!~
      我諗緊係咪要以愚公移山式搬BLOG呀, 你打算點呀??

      Delete
    2. 我完全係愚公移山…不停copy and paste…
      唉…

      Delete
    3. COPY & PASTE d 相會唔會日後仲係到??

      Delete
  3. Replies
    1. 我喺 g+ 搵唔倒妳嘅 ??? 係咪 blogger 同 g+ 係兩回事 冇關連 嗎 ?

      Delete
    2. 我未將呢個ACCOUNT搞埋GOOGLE +, 所以你搵唔到我囉..哈哈! 遲D整埋佢啦!

      Delete
  4. Hi there! Here I am:

    My new blog:

    http://jasmainebelle.blogspot.ca/

    See ya!

    ReplyDelete
  5. http://kestrelkwan.blogspot.co.uk/2013/09/blog-post_3495.html?m=1
    可以在e度了解吓, little sweet pie 你還未set 驗證碼啊!

    ReplyDelete
  6. 我黎喇, 好煩呀, 唔多識用BLOGSPOT, 搬又唔知點搬.

    ReplyDelete