Saturday 14 September 2013

夏日回顧......

咪以為我又失蹤係去左旅行喎, 鬼咩成個夏天都無去旅行, 連以前年年夏天都會去的船P我都無去呀!!
反而就食左好幾次雞煲(!) 認真撞鬼, 年頭第一次食雞煲仲話第一次食咋好開心呀咁...點知呢三個月都食左兩三次, 連邊爐都打左兩次......

七月, 主要係忙工作, 因為Manager出trip又返o黎, 出trip又返o黎...每次都好大陣仗咁忙足幾日。 再加上我最憎o既哥倫比亞同事來港一個月, 哼! 平時同呢個無理取鬧o既女人已經係e-mail開片; 仲要係公司對佢一個月真想打佢兩巴。好彩有個幾星期佢上左大陸, 仲有都好少搵我, 主要佢會煩住我manager。

私人生活? 都有o既, 就係食朋友慶生飯、家庭聚會、 同埋竟然有一次小學同學聚會。 嘩~~大大話話都有10年以上無聯絡啦, 因為畢業以後都無搵過大家。估唔到有成十幾廿人, 大家外貌都無咩點變 (除左我, 佢地話我個樣變左好多, 唔認得 -- 因為細個係薯嘜...hahaha~), 個whatsapp group仲不停講野, facebook真係偉大, 咁都搵得返。
仲有就係又報左法文班嘛, 停左半年又故操故業 (自作孽?)。

八月, 除左冇左哥倫比亞婆次外, 都係同七月的事務差不多! 仲唱左一次K, 去左朋友婚禮!!

不過無遊船河, 都有去游水, 今年夏天健康左好多呀!


姨媽生日飯

朋友生日飯局

B女又大個左, 仲貪靚左...成晚掛住玩我條手鍊
打邊爐..... 相信冬天會不停地打

食雞煲, 呢餐正!
唔講唔知原來烏溪沙青年新村係有間禮堂可以俾人行禮
仲幾靚tim噃! 我對上一次去呢樹, 係小學畢業營。

兄弟姊妹準備中....我係去觀禮咋!
靚靚新娘出埸~~

又有得食~真開心!





呢幾個月最唔同o既係, 我同另一位同事差唔多每日都一齊放工, 堅持唔OT (好啦, 有OT但要七點前走....) 互相鞭策! 另一樣係, 我幾乎無著過長褲, 因為太熱啦!! 每日都係短褲短裙, 就算對腳唔抏都係話之啦, 命仔要緊。大佬, 冬天凍都話可以著多件衫, 夏天熱起上o黎唔通脫左層皮咩? 真係最憎夏天! 連法文老師問大家如果見到神仙會許咩願, 我都話想無左夏天。

btw, 我終於得閒換左個核突背景,依家用我最鐘意o既「發姣粉」<-- 朋友係咁形容! 望到都好開心。呵呵呵~~

35 comments:

  1. 通常細個薯麥既,大個就一定姣靚女啦..我明你講咩既..wakakaka~~~
    熱屎辣辣食咁多雞煲, 你唔流鼻血咁受得.
    你送隻黃公仔俾你姨媽牛一呀..真孝順^^
    我都冇著過長褲喎, 邊著到架..著左上身我都會剪左2隻褲管囉...驚冇機會著咩..係咪咁講呀...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 估唔到我set錯野你都鍥而不捨留言俾我...感動到我眼濕濕! 哈哈~~
      拿~~靚女就絕對唔係, 但好樣過細個啦~~至於姣呢~(學我同事話齋: 我仲係細路女o黎ga, 咩都唔知ga!)

      隻公仔都係我個妹o既, 個日無野送俾佢(!!)孝順我表哥表姐做左.... :p
      係呀, 我今日見有雨諗住會涼少少...著左牛仔褲(仲著得落)就熱到成身汗啦。

      係喎, 有日食完熱煲撘巴士時熱到我不停流汗..最後頂唔住早兩個站落車行返屋企。

      Delete
    2. 都知你呢籠嘢架啦!
      留到出現為止!

      Delete
  3. 怕熱呀, 無左夏天,游唔到水喎.
    呢隻粉我一把年紀都好鍾意呢, HEHE

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah!!! 果然識貨~~
      我都唔明點解d人要咁抗拒粉紅色~~

      Delete
  4. 我今朝留左2次言, 都冇既..你又set左咩黎呀..

    ReplyDelete
  5. 次次都出呢句 :
    Your comment will be visible after approval.

    ReplyDelete
  6. 我個女結婚都訂左e隻cupcake tower

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得咁樣幾好, 因為通常d 結婚蛋糕係唔食得...
      呢個人人有份, 個個都走去拎返件又食又形, 好開心!

      Delete
  7. 烏溪沙真係小學旅行時去過咋...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我個日搵路都揾左陣, 已經開住google map~

      Delete
  8. 你真係要多謝manager....因為果位columbia去轉移目標....哈哈~~~
    呢個夏天又熱, 不過又多雨水.....我而家都係着dri-fit既TEE, 貪又易乾又通風......不過近幾日一早一晚都涼左DD.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個manager對我都絛咩點, 佢煩住我senior為主!
      有涼到嗎? 我今日出左一陣街就祚身都係汗!

      Delete
    2. 的確係比之前涼少少....只係少少.....
      一早一晚明顯DD....因為都未正式踏入秋.....
      我諗十月中會明顯D?
      你個妝要防洋防汗先得.....仲要防曬...如果好易黑?

      Delete
  9. "your comment will visible aftere approval"????
    你整既??

    ReplyDelete
  10. 仲未見返我既留言呀!你唔好set留言管理呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係好白痴咁CLICK錯左要留言管理...=__=
      仲奇怪做咩冇啦啦話我有18幾個待管理留言!

      Delete
  11. 你個夏天真的豐富,我地的夏天已經完結了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港O既夏天都已經完啦, 開始有D秋意啦! 真開心~~

      Delete
  12. 雖然生活好忙,不過好充實、好開心喎!

    ReplyDelete
  13. 祝妳 中秋節快樂 !


    好難先入倒嚟呀 =.=;

    ReplyDelete
  14. 中秋節快樂呀...有冇玩燈籠呀....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝多謝! 今年無呀, 真失策, 唔記得拎出去!

      Delete
    2. 多謝多謝! 今年無呀, 真失策, 唔記得拎出去!

      Delete