Saturday 14 September 2013

Google Social Media 介紹日

以下係我任職google的朋友介紹~~
因為佢知道我最近終於回心轉意用返google的blogspot, 所以有筍野就介紹左俾我。
呢個係一個google搞的活動, 係有關google soical media的介紹日,
雖然我唔會去 (大佬, 個日要返工, 如果我申請大假o黎參加絕對會被上司鬧死而且大假餘下日數不多, 要慳住用); 不過可以會有其他blogger有興趣呢!!!

活動日期:10/10/2013
時間:15:00

活動內容:
1.基本操作
2.設計
3.增加人流
4.成功Blogger,Youtube ,G+ 的例子分享
5.使用HTML
6.如果使用Blogger,Youtube 增加收入

如果大家有興趣, 可以click以下呢條link, 報名參加喔! : )

10 comments:

  1. 幾好咁呢,無諗過喎~~不過請唔到假~

    ReplyDelete
  2. 幾好咁喎,不過請唔到假啦~~

    ReplyDelete
  3. I have to book my flight in order to come. Hee heeee...

    ReplyDelete
  4. 家下我果邊都唔知搞乜鬼, 有留言但冇左個"回覆"掣..搞到都覆唔到人..試過轉好多個範本都唔得...灰爆.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔怪得你回覆要獨立開一倨留言啦! 陰公~~ 有冇試下去設定到再睇?

      Delete
    2. 係果日忽然間冇咗,乜都試過都係唔得.

      Delete
  5. 邊個去o既記得分享吓, please!!

    ReplyDelete