Tuesday 10 September 2013

Blogspot apps

嘩!我裝左blogspot個apps可以係到打blog.連upload pics都非常方便。
最近忙於返工返學,仲有就係九月有好多人生日呀,加埋中秋,睇怕要十月先重拾寫blog生活。
關於搬blog, 我都怕copy and paste會唔見晒啲相。正在搵緊容易嘅方法搬遷。。。希望最後唔洗愚公移山式搬遷啦!
友人俾左呢條link我,得閒研究下。 https://www.google.com.hk/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CDEQFjAB&url=http%3A%2F%2Ftw.myblog.yahoo.com%2Fbear-oj%2Farticle%3Fmid%3D2747&ei=10PlUZHgIMzOkwWJhICgDg&usg=AFQjCNFjFcluJr4qSSUFUfeiiSQnOe1xpA
係咁先~~

14 comments:

  1. 已裝, 不過用APP回覆要去番 safari.
    嘩, 留言要入code, 唔該set回設定

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 但好過冇~因為我返到屋企好少開電腦~
      聽晒你話, set左啦~

      Delete
  2. Replies
    1. 哈哈~我諗係for我呢d連開電腦都懶o既人用!

      Delete
  3. Thx!btw,我係狂小子Time Is Changing……^0^

    ReplyDelete
  4. 我用緊喇, 好方面呀, 唔係用電腦都po到

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我都覺得好方便但成日驚手快快撳錯delete左!

      Delete
  5. hello~~ 第一次來訪你的blog~~

    水太太都係yahoo搬過來的,所以blogspot仲摸索緊,個apps打blog都幾方便,有時候都會用呢個方法,但upload相d相會比較大張d

    ReplyDelete
    Replies
    1. 歡迎光臨!!
      係呀, 我都覺得幾方便, 不過又係驚手快快撳錯野呀~~ 所以無咩相先至用呢個apps打

      Delete