Saturday 7 December 2013

轉眼又到十二月

又有差唔多三個星期無更新,
主要係因為忙同朋友見面。 哈哈!
呢種忙係最開心的。
另外,我manager又返嚟啦!
每次佢出trip前後一星期都係忙到甩碌的。

生日飯同一大班朋友去左食Greyhound Cafe (旺角火車站個間),
食物唔錯喎,但我要跟十一個人搶食,好忙。
佢啲甜品好多,呢個蛋糕係友人悉心揀左嚟同款嚟砌成的。

聽日又有生日飯!! 哈哈~~竟然食到12月。

又去左行山舒展一下筋骨。
正所謂有input才有output,做完運動又大食大喝,
有英國朋友回港,仲識左幾個新朋友,
包括一個韓國人,其他都係英國人更正, 係BBC,
一齊去蛇王協食蛇羮。

估唔到佢地都夠膽放入口呢!
仲話好好味。
再去打邊爐,韓國朋友話今次係佢第一次係香港打邊爐。
仲話勁鐘意香港嘅魚蛋。哈哈!
上星期本想去捐血,
但血紅素居然差0.2先合格,
我諗係因為呢排太夜訓,唔夠訓,
要訓多啲再接再厲。
**********************************************************************
記得之前我講過有個同事好介意年紀,
仲係咁問人我同佢邊個細啲嗎?
上星期,有日放工前去Toilet,
又見到佢補妝。(當然,佢最常出沒嘅地方就係廁所同pantry)
本來有另一個剛去完嘅同事B係到,
我就剛入廁格。
同事B: 咦,你揸緊咩?
同事A: cream之嘛,我用嚟補濕再用碎粉就夠啦。。。
同事B: 哦。。。
同事A: 係咪覺得我好天生麗質呢?
唔知同事B咩反應,因為無聲之後佢就講byebye走左。
得返我同佢。
同事A: 趁人少少話我知你邊年啦?
我笑而不語。
佢再問: 89? 88? 87? 86? 85? 84?……無理由喎xxx話你細過我。
我:18!總之我同你都唔係最細啦。
佢竟然話:你嚟之前係我係最細㗎!
真係吹漲!!有一刻想問佢,最細有得分咩?
但費事教精佢,我就笑笑口走了。
由年頭問到年尾,佢唔煩咩?

最經典係佢成日爭住認最細。
有一次係,又係toilet,
有兩個同事討論緊白頭髮問題,
一個同事對另一個同事講:下,你咁後生都有?
佢一聽到又搭訕 : 佢都係後生,咁我咪幼齒?(!!)
(大佬,人地只係三十出頭,佢自己都廿到尾啦!三十幾都好後生啫。)
被人串佢:你唔係幼齒,係幼稚。
又有一次係Pantry,
因為公司仲有另外兩位同事英文名同佢一樣。
剛好肥至瘦size都齊晒, (佢係肥個位)
有同事講笑話: 我地依家大中細碼Xxx都有啦!
佢一聽見,竟然狗衝入去話:細一定指我勒,因為我最細個。
全人類O咀(!!!)


點解仲係咁唔成熟嘅呢?
  

25 comments:

  1. 食咁多生日飯, 你要狂出動跑山先得啦..
    你下次答佢 ,係咪最細未必,但智商就一定佢最低XXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我已經係開跑之前痾晒出O黎啦, 真係唔知係咪大時大節食得多, 腸胃炎又病...
      哈哈!! 我咁答佢會否放工被人打???

      Delete
  2. 估唔到英國人都夠膽擺入口.....我以前讀書果陣都整過椰汁西米露...佢地覺好核突...
    佢咁鍾意爭認係最後生果個....;.叫佢走去醫院育嬰房啦...大把人細過佢, 後生過佢/.;.;.;;.
    幼齒---->幼稚....妙句妙句~~~~like!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能因為佢地係BBC掛, 但我都見過D鬼係咩都敢試 (如鬼仔, 佢連金錢肚都敢食)。
      希望新一年佢唔好再咁幼稚啦!!
      係呀, 新年快樂, 祝你每日都開心, 事事順利!!

      Delete
    2. 祝你新年快樂~健健康康~工作順利~開開心心~~~

      Delete
  3. 度度都有啲咁嘅人 O口O!
    我有個同事,40+唔係咩大問題,但成日話自己個樣生得細個,個個都估細佢十年!有咁既事? 成面斑,打扮摟休,講嗰個都係有心玩鬼佢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地好明顯想玩野呀, 咁都講得出!! 無鏡都搵水照下啦~~

      Delete
  4. 吓,其實年齡都唔係重要,係心境先重要,成日話自己細的人,其實就自己騙自己!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我都覺, 做人最重要有內涵! 都咁大個人仲咁幼稚!

      Delete
  5. 全世界都有這種人!只好自己在心裡偷笑。

    ReplyDelete
  6. 只可講,真係咩人都人

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. 多謝晒呀!!! 估唔到我回覆已經是2014了~~

      Delete
  8. Replies
    1. 多謝多謝, 身體健康真係好重要!! 新年快樂!!

      Delete