Sunday 17 November 2013

十一月蟹樂道

十一月一到左農曆十月我就立即吃了大閘蟹,
我知道有部份愛蟹人士一早已吃了大閘蟹,
但我比較喜歡吃公的, 人地話十月的公比較美味嘛!
加上我呢幾年對好多殼類海產有敏感,
不宜多吃, 所以要等到農曆十月。
朋友不斷分享食蟹照片誘惑我時,
我總回應: 放心, 我對於食仔我是很有耐性的。 XD



由於我係十一月生日的,
呢個月有好幾餐生日飯,
先o黎頭炮係同同事一齊食私房菜,
好感動!! 我senior竟然一早買埋蛋糕同禮物俾我。


呢間公司雖然有好多仆街的地方,
令我想走好耐, 但唯一令我留低o既係d同事好好,
我未試過放工後會同同事私下食飯聯絡的 (舊公司會過時過節一齊食)。
加上, 我覺得自己同senior有緣,
因為佢竟然同我讀同一間中學。

由於有同事不吃大閘蟹故食了其他海鮮補返!!
真係好好味的私房菜,
可惜佢地話只做熟客生意,
我就不便透露地址了。
係邊個將我風華絕代o既石榴姐榨成咁o既樣??


十一月暫時過了一半,
我Manager又出trip啦,
仲要係我正日出發,
我真係覺得呢份係最好o既生日禮物囉!!
而佢, 就會係佢生日前一日返o黎,
佢竟然同我一樣係人馬座,
我senior更不下十次話我似佢,
我真係覺得係好侮辱囉!! =___=

到目前為止, 我仍未收到鬼仔個份禮物,
佢話要俾驚喜我喎(!!)

而我呢, 就決定左要買Arctic Monkeys 新碟俾自己作生日禮物啦!! 哈哈~~

******************************
同場加映, 十一月連環烏龍事件:

事件一:
本人家住的大廈之前外牆有工程,
有日星期六, 訓訓下有D聲,
已經想開窗簾望下咩事,
好彩個人未醒又懶無咁做咋,
幾秒後就有阿叔拍我度窗叫我閂窗(!!)
如果唔係嚇到阿叔跌左落樓都似,
因為我係習慣唔著褲訓覺的。

事件二:
本人左眼正常雙眼皮, 右眼係內雙眼皮,
所以自己就好覺大細眼,
最近試下沖涼後貼住個雙眼皮貼係右眼,
諗住訓到天光, 睇下第二日會唔會好D咁啦。
點知第二朝係左手o既食指見返個雙眼皮貼囉,
感覺真係好無語。
點解會咁懶訓o既呢??

事件三:
都唔係我烏龍, 而係中伏事件,
呢個係印度人新年(Diwali)的蛋糕,
有金, 銀泊, 佢地話好貴ga 喎.....
但就堅難食囉T__T, 甜到我以為自己一食完就會有糖尿病!


23 comments:

  1. Happy birthday!!青春常駐, 繼續索爆, 身體健康 !
    幾年前有客專程空運黎, 成籮咁食, 食到我怕怕, 幾年冇再想食, 前排收到email話依家人工養落十幾款激素,更加唔會食.
    生日老闆出差絕對超正啦, 可以作反^^
    你如果當時開窗簾真係蝕哂XXD
    印度甜品真係甜到飛起, 我都唔敢食@@

    ReplyDelete
    Replies
    1. 未到正日呢, 不過好多謝你!! 哈哈~~ 我都想青春常駐~~索爆就從未試過, 所以無得繼續了!! XD
      成籬咁食, 真係好絕喎~~ 我有同事上年食了13隻我已經覺得好癲~~
      Manager出trip前後都會好忙的~~嗚..... 上兩星期有個客係到成個幾星期我已忙到想喊了!!
      係喎, 仲要個窗簾前幾日壞左, 好彩及時整好左~ 唔係嚇死佢地啦!!
      係呀, 佢地d甜品真係幾重口味!

      Delete
    2. 正日留俾鬼仔講啦^^
      最多一餐一次過食8隻,係好大隻果種..淨係食個肚,腳/鉗都由佢了,食到痴呆@@之後幾年到依家都唔想食了.
      佢地點會嚇死, 明益佢地啦, 你就蝕哂.

      Delete
    3. 你真係識講野!! 哈哈~~
      鬼仔, 佢仲未寄禮物呀, 效率真慢!

      Delete
  2. 生日快樂, 心想事成! 鬼仔份禮物可能係成個人出現呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 未正日丫~~不過多謝晒!! 俾個kiss你~~ hehe~~
      佢呀, 我已經知道係咩禮物啦, 但唔知幾時到我屋企o者~~ 等佢o黎就真係蚊都訓囉~~:P

      Delete
    2. 你留係我blog的comments, 唔知點解我reply唔到比你呀! 為有係度話你知我睇到D comment! 個blog 攪咩呀!!!!!????!!

      Delete
    3. 可能因為我唔係用GOOGLE +...好鬼麻煩ga留言都~~~

      Delete
  3. 生日快樂! 你d烏龍事件笑鬼C

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Thank you!!! 我自己都覺得好白痴!!哈哈~

      Delete
  5. 祝你生日快樂~~開開心心, 順順利利~靚靚靚靚~
    食仔-------------------> 哈哈哈.....
    可能佢空運佢成個人去你面前~~~~~
    我之前都有類似既經歷,,,,因為我住果幢樓要維修油油, 有工人坐果隻吊船上上落落, 有日我都唔知, "令"轉面睇電視, 轉個頭有人出現係我面前.....嚇死我...
    佢地既種族既甜點係好甜架.....乜都甜...真係會唔會好多人有糖尿病呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝晒!!! 哈~~佢連禮物都未空運過O黎呀, 懶到死~~
      咁你個次有冇著衫?? 哈哈~

      係呀, 佢地真係好鐘意極甜O既野~~

      Delete
    2. 以我記憶所及, 果一刻係有既...
      因為如果我發現得遲...就真係出事了了了.....哈

      Delete
  6. Happy birthday! Not just a year older, but a year better ╮( ̄▽ ̄)╭
    唔著褲睡好舒服喎,不過我怕凍親 ◠‿◠
    你間房冇乜屋對住 ◎−◎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝晒!!! 我唔怕ga, 有被嘛, 哈哈~
      係呀, 屋企對住山同一座隔好遠o既樓~~

      Delete
  7. 我都食過那印度甜品, 真係難食

    ReplyDelete
  8. 生日快樂!蛋糕好靚呀!

    ReplyDelete