Sunday 3 November 2013

十月最後一個星期

唔經唔覺又踏入左十一月,
呢一年點解好似好快就過完咁??
我都已物色左新一年o既schedule, 呵呵~~

十月最後一星期,
做左d乜?
咪又係返工囉,
Halloween都無去玩呀!
當日有客人來開會, 派糖俾大家。
另外兩粒已經一早食左, 哈哈~


仲有, 友人送來的花茶,
帶回公司一試, 好香丫,
可以話係苦中作樂(!!)

更苦中作樂o既係,
一齊係whatsapp group 開心share自己公司張檯 (大家都好無聊),
我真係好驚訝朋友們居然話我張檯好整齊.....
翌日, 我manager出trip時我偷影左佢張檯俾佢地見識一下咩叫整齊。
佢地不禁話: 佩服!! (因為幾乎係乜都無咁滯, 佢有強迫症, 勁愛整潔)

仲有, 星期五食左久違了的米線,
食完之後唔知做咩第二朝起身又好想好想好想再食,
於是一個人去左買花時順便食埋(!)
我未試過一個人出去食野,
但同一檯都已有兩人係一個食,
所以都無咩野! :P

買花, 我遲d真係要寫我種花o既感想,
因為種野真係好講耐性。

有樣野想講,
早幾日做左個電話調查,
(如果係大學調查/ 熟悉的機構做, 我都會幫下人)
問我咩港鐵之類, 有條問加幅合唔合理,
我緊係話唔應該加啦!
依家乜Q都加價, 但質素又唔見得好喎,
你話係咪唔合理先?

就好似我食呢個茶餐.
已經加到成$40幾。
仲要個麵超難食,
口感似食緊橡根.....
同埸有同事叫了通粉, 都一樣好難食。

又, 我諗最低工資後應該難請人,
所以多左好多新移民啦,
新移民肯做野, 我係唔會歧視o既,
但可否教下佢地港人o既茶記語言??

是咁的, 最近公司附近間茶記,
同一個侍應, 落親單都總有一樣野佢係錯,
就係 -- 鴛鴦!

我有位同事鐘意「鴦走」,
第一次時, 發生以下對話。
阿姐: 飲咩?
同事: 鴦走唔該
阿姐: 下? 咩走?
同事: 鴛走
阿姐: 走咩呀? (唔耐煩)
同事: 無野啦, 熱鴛啦!
點知都係o黎錯......

第二次, 佢都仲係未識咩鴦走咁款, 怕左佢, 我同事已叫熱鴦!
點知又o黎錯, 又要另一個醒目d o既侍應換...

而最近一次我去叫,
同一個女人,
叫返我天熱時叫o既「凍鴦」,
佢都居然落左凍啡俾我,
真係俾佢吹漲!

我懷疑, 佢可能唔識個鴦字....

20 comments:

  1. 睇完都未知鴦走即係乜?? heheheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 即係好似"茶走"一樣??
      加煉奶?
      (啡+奶茶+煉奶)?

      Delete
    2. 醒目, 就係咁解之嘛!!
      王子你一定流放海外太耐啦~~

      Delete
    3. 王子你要多D回港, 更走入HK人群~~~

      Delete
  2. 依家好多餐廳就算請左人都缺少培訓 , d侍應一舊飯咁, 落單, 擺餐具, 連杯水都唔識俾..真係要提一樣先做一樣, 完全唔係路.
    唔識寫個鴦用個"央"代替得啦,呢個仲唔使分殘定繁添.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢可能就係唔知咩係鴛鴦, 今個星期再去食, 我地好幾驚又係搵佢落單呀....

      Delete
  3. Replies
    1. 係呀, 好悶ga~~我都只係試過呢一次咁大把咋! >.<

      Delete
  4. 粒糖係咩味道架???
    自從我屋企將最難種死既鐵樹種死之後....我地就冇再種野......哈哈
    一個茶餐都要40幾???? 鑲金架??? 仲要唔好食喎......
    所以有D茶餐廳都有個list, 規定咩野, 佢既short form就一定要寫成咩....
    不過唔明"鴦走"係咩, 都可以寫左個同音字, 再去問同事jei....個個人真係有少少....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 粒糖, 已經唔記得佢咩味, 因為個日食左幾粒....哈哈!! Sorry!!
      我屋企依家個d全部都好似要冬天先識開花~~
      係呀, 唔知點解咁貴, 我都想知係咪鑲金, 所以已經無再去啦!
      係ga咩??? 我以為佢真係唔識咋! 咁好明顯佢地缺少培訓!~哼!!

      Delete
    2. 有D茶餐廳係有個表, 因為我見過呢.....廚房冇咁好脾氣同記性去記每一個侍應寫既野.....
      咁係有效率D既然
      不過我覺得佢直情唔識鴦走咩多.....生手一名...

      Delete
  5. 我老頂又係有舖執嘢癮,佢張枱可以打乒乓波 v( ̄︶ ̄)y 

    ReplyDelete
  6. 一個月一個月咁,難過又過左,有時生活樂趣隨心隨意就搵到,你都好開心吖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係bor, 咁又捱左半個月~~我呢個月超忙碌~~

      Delete
  7. 啱啱搵返你真開心! 依家D茶餐廳唔係間間都好! 我近排去咗兩間都超垃圾!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah!!! 好開心見返你呀係到....我陣間就殺過去你個樹!
      係呀, 依家出去食野真係買大細咁ga咋!

      Delete
  8. Little Sweet Pie你好!

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台
    收集所有講玩、講食、講遊樂、講生活樂趣等文章,讓你和不同會員互動

    更設「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費,
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    同時,只要你有Yahoo! Blog備份檔,你可把它電郵給我們
    匯入後,更可獲得現金券作即時獎賞!
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space-article-id-4103.html

    為慶祝SeeWide新登場,現時更有各式各樣迎新優惠,大派現金券!

    你有興趣嗎? 不妨到此一遊,一同分享生活經歷吧!
    http://www.seewide.com

    ReplyDelete