Sunday 27 October 2013

谷氣

真係唔知點解有d人幾廿歲都咁白痴, 搞到我個人好燥。

是咁的, 我樓上鄰居本來同管理處申請搵師傅去通渠,
我地係樓下, 所以要我地開門俾佢搞,
原定當日晚上八點, 佢亦話okay o既 (因為要等我媽咪都係屋企嘛)。

但條白痴就等唔切, 自己通左佢,
下晝我個妹煮野食就出街,
佢煮煮下我地露台天花板條渠就穿左,
漏水, 漏好多個隻!!




好彩個妹無入去睇咩事,
因為原來個d係漒水(!!!)
我媽咪話d毛巾拿到出晒煙,
連個地拖都穿晒!!!
好彩d電制淋唔中, 唔係我屋企爆炸都似。

我媽咪清理個時就被d水彈中左手臂,
好彩當時d漒水已經滴到七七八八,
所以只係痕痕地同紅左!
我真係依家諗起都慶!!
我個妹個時只不過企係隔離唔係好遠,
如果行入望, 又或者我媽咪係到晾衫,
咁咪淋到正?? 毀晒容??
咁個樣仲洗要o既???

我個晚七點幾返到屋企放底d野出去搵朋友,
已經奇怪樓上個師奶做乜會落o黎同我講: 「你地陣間唔洗等個師傅o黎啦, 我地搞掂左條渠啦」
因為我媽咪無同我講,
所以我當時唔知佢up乜, 又趕住走!

唔係我實捉住佢o黎鬧爆佢,
佢仲好意思話佢老公識通渠,
佢老公平時通開邊條渠呀? 佢條渠呀?
係咪咁心急要通呢條渠?
自己都申請左咯, 等幾個鐘都唔得??
如果個時條渠下面真係企左人係到,
發生咩事, 佢過意得去嗎??
呢d人真係又無腦又自私!!

依家管理處會搵師傅o黎修理返我地條渠,
一定要佢賠返呀!!

依家諗起都嬲呀! 哼~~

22 comments:

  1. 嘩..真係火都黎喎 !
    但你媽咪手臂都傷左, 咪問佢攞返醫藥費囉, 係咪都要負責返架,俾D教訓下都好呀.呢D人真係冇腦又懶醒加自私, 淨係顧自己完全唔考慮人地.一定要俾D教訓佢, 等佢第日唔好再亂咁黎.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我媽咪隻手到第二朝都無再紅, 佢話算! 你講得o岩, 真係一定要俾d教訓呢d人, 要佢賠返維修費用!!
      家仲係約緊d師傅上o黎整囉. d師傅好繁忙, 明明話左佢知邊個時間到邊個時間有人係屋企, 佢硬係吼你出晒去先約話依家上o黎得唔得, 低B!!

      **唔該晒你, 連條link都俾埋我, 可惜我自己太遲買, 得返小型張同小冊子咋, 不過都買左!! Thank you!!!

      Delete
  2. Replies
    1. 有呀, 我媽咪即時通知左管理處, 個女人同管理處d人一齊o黎睇, 個女人頭dup dup咁囉...

      Delete
  3. 好彩伯友冇事咋 , 可則告埋佢 tim 喇 , 咁大個人都唔用腦 咁易講得倒人哋仲使搵食 嘅 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咪係, 你講得o岩, 係人都整到洗鬼搵專業o既做咩? 依家仲未有師傅上o黎整呀!! >.<

      Delete
  4. Replies
    1. 係呀呢, 真係好彩屋企人同間屋無事, 諗起都激氣!

      Delete
  5. 真係要即時同佢講呀......
    好彩你地一家都叫安全....不過就有手尾....
    唉...D人唔係咁等唔切呀?????
    果個無知家庭知要賠未呀???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀, 我媽咪即時通知左管理處, 個女人同管理處d人一齊o黎睇, 個女人就頭dup dup咁「係, 係, 係....」囉!!
      但好煩, 依家仲未整返好條渠囉, d師傅好繁忙, 明明話左佢知邊個時間到邊個時間有人係屋企, 佢硬係吼你出晒去先約話依家上o黎得唔得, 吹漲!!

      Delete
    2. 希望快D回復正常...

      Delete
  6. 有冇腦㗎....都要顧住人地屋企㗎嘛 (>﹏<)
    我有次睇新聞話一個阿伯沖涼時,樓上用漒水通渠,結果整穿條喉,漒水照頭淋落個阿伯度,搞到佢身體被灼傷...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇完你講呢個新聞之後, 雖然已過左一個星期, 仲都係好激氣!! 諗起都一額汗!! >.<

      Delete
  7. 嘩…通渠係好危險的,佢有冇腦架,亂來!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咻係囉, 人人都識得通鬼洗專業資格拎牌咩! 依家仲未搞掂條渠,,,好煩~~

      Delete
  8. 最怕呢的鄰居,一於要佢攪反掂你家的水管problem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, 要佢地賠返維修費用~~但最煩係依家仲未約到師傅囉, 師傅好難約! >.<

      Delete
  9. I wanted! But my mum said just need them pay for the plumber is fine. hmm~~

    ReplyDelete