Saturday 19 October 2013

睇牙的奇遇。。。


早排又去了定期o既牙齒檢查,

主要係去洗牙同睇下牙咁,

今次要去到鬼咁遠, 因為佢搬左。

雖然話可以去第二個到睇,

但我係睇開o個個就睇o個個o既人,

又唔係日日去, 就照入啦!

牙醫伯伯話我d牙無咩野, 淨係洗下就得了!

但睇次牙都俾我大開眼界~~~

話說排我前面個兩姊妹就超騎呢,
仲睇左好耐, 因為佢地我本來早到20分鐘, 都仲要足足等左40分鐘!


兩個都被牙醫話啲牙蛀得好快同多,
佢地棚牙真係大工程。
 原來佢地唔食正餐,只食零食,
 唔怪得我一邊等佢一邊猛食野。

後來我入去,姑娘問: 你食緊咩呀又?
其中一個話: 山楂餅。

牙醫係入面話: 食咁多酸野, 對牙齒唔好ga!!

姑娘都叫佢地唔好食咁多零食,食多啲五殼類,
佢地竟然問:啫係咩野? (!)
重點係兩姊妹已經係成年人 (個樣至少30+),都咁無知。
姑娘解釋話: 例如飯個d咪係米囉。

我同牙醫係入面聽住係到笑!!!

********************************************************
大家係咪發現我個Blog好肉酸咁多左幾廣告呢??
係google小友建議我整o既, 因為佢話唔講唔知好多無聊人會睇blog篤廣告,
小友仲話真係有好多人會每日好似跑業職咁去打blog同逛blog ga!!

反正個blog放係到都係俾我記底無聊野, 放幾格野係到睇下有冇人會睇囉~~ :P
(數量同廣告不是我自選的, 所以唔鐘意請無視佢吧)

26 comments:

  1. 好多人幾廿歲都係超白痴架, 連d最基本既common sense都冇...我去洗牙時,牙醫都有關照檸水/茶之類既酸性野都盡量少飲.
    你真係我第一個見blog有咁多廣告既, 你係咁要問佢收返地盤費喎 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我真係聽完驚個牙醫會笑到手震整到我ga~~哈哈!! 係呀, 我個牙醫都叫我唔好飲呢d刺激性o既野, 因為我都有兩隻敏感牙齒!

      係呀, 我都唔想咁肉酸, 我有叫佢淨係放係底算...當然要收返地盤費; 佢就係話反正個blog擺係到, 落d廣告好過無嘛~~咁我就由佢啦!哈哈~~

      Delete
  2. 我見有交友廣告. 都唔知有冇色情成份. 仲有Slovenia旅遊局德文廣告

    ReplyDelete
    Replies
    1. refesh咗又多一個交友廣告. 係咪你個blog好多寂寞男女睇架?? kakakaka

      Delete
    2. oh~~咁奇怪o既?? 我自己見o黎見去都係一個教育進修, 同隱影眼鏡仲有一個美容廣告bor....
      王子, 你寂寞嗎? :P

      Delete
    3. 唔通係度身訂造o既?? 佢又知我寂寞...kakakaka

      Delete
    4. 果交友廣告,查實係香港腳你自己賣架吓XXD

      Delete
    5. 哈哈哈~~咁王子有冇即刻CLICK入去搵個有緣人呢:P

      Delete
  3. 真係一樣米養百樣人呀~~

    ReplyDelete
  4. 嘩......佢地真係"極品之中既極品", 做左一定年數既人都知五穀類係咩啦....,太"聰明"了.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗周街搵個細跆仔都會知咩係五殼, 仲有可以成個食物金字塔出O黎~~

      Delete
    2. 而係d細路勁聰明, 一定知啦...
      呢d就係相當另類既成年人....哈

      Delete
  5. d廣告你唔講我無留意
    最怕整牙,但又唔得唔年年檢查

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈~~可能我自己知所以覺得好鬼覺眼呀~
      你真乖~咁驚都仲年年去睇! 俾個叻你!

      Delete
  6. 我睇blog唔會篤廣告架, 費事去到D購物網啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我自己都唔會篤, 所以我都唔相信係可以搵到錢~~

      Delete
  7. 新的嘗試,寫 blog 賺外快,一字可值千金!

    ReplyDelete
  8. 嘩...佢地真係超低B呀~~~五殼類係咩都唔知.........真係O咀~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係乜人都有呀~~今日我屋企有更O咀o既事發生! 哼~

      Delete
  9. 幾口歲女都咁無知 , 呢對組妹花真係人間極品 ~ haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 鳴。。。我發現我又去唔到你到留言,佢話我個google+個名有問題。>_<

      Delete