Saturday 5 October 2013

Happy Friday

琴日真係happy friday,
因為我manager出trip兩星期啦又,
大家都唔想OT,
基本上係成個department都係準時走晒人,
Yeah!!!

我就約左朋友去食飯+睇戲,
餐飯呢?? 味道就真係唔錯, 而且個view都好好,
可惜食物份量太細, 我地三個女仔都唔夠食,
本來加左單, 但佢竟然miss左, 仲要問左兩次,
最後趕住睇戲, 就算啦!
埋單六百幾~唔多抵食! 因為餓住睇戲。



呢間野無main, 只有小食, 份量係好細o既~

環境唔錯ga!

仲咁o岩睇到幻彩耀香芒~



睇左咩戲呢??
Don Jon (中文名為 -- 性人君子),
係型男Joseph Gordon-Levitt親自執導,
朋友們話鐘意佢而睇,
而我就因為女主角Scarlett Johansson而睇(!!)
佢好索......

故事講男主角係一個生活好有規律o既人,
佢o既生活係屋企, 做gym, 家庭, 返教堂, 朋友, 識女仔同睇AV!!
幾乎係鐘意AV多過SEX,
劇情發展自己睇啦,
我覺得搞笑抵死得o黎又幾人性化同寫實,
後面個排男仔話好正好有同感tim, 哈哈!
同埋佢講性得o黎都唔係露骨個d,
唔知點解咁都例入III級,
所以我覺得幾好睇, 值得一睇。


友人睇完之後竟然話對個男主角形象幻滅晒,
因為係佢心目中佢應該係有點傻氣又官仔骨骨o既,
咁o者係佢做呢個角色做得好成功啦!! 哈哈~~

另外一套我都好想睇o既係 -- We're the Millers,
想去笑下嘛,
但唔知做咩咁快得返好少場同好少戲院有,
我真係搵唔到一埸係就腳又有時間o既,
所以唯有得出碟。

17 comments:

  1. 阿頭唔係度最FREE~~好好ENJOY唔駛OT嘅日子^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 其實我依家都好少OT啦~但至少無個人叫住晒~~哈哈!

      Delete
  2. 間間都係大粒唔係到,仲唔準時走人。
    好少係戲院睇片了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯, 少個人煩住晒! 哈哈~
      點解呀? 我反而仲好鐘意入戲院, 有時仲會一個人去睇TIM~

      Delete
  3. 呢d就係全部?? 3個女仔都唔夠....啦....太少啦........
    我一定要食甜品...先叫圓滿...你地之後有冇食番d野補數呀?

    如果我睇, 我都同你一樣~ 佢真係幾靚~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 仲要係好細份, 我d相已經令佢望落大份左(!) 無食甜品啦, 驚趕唔切~~最後睇完戲都好夜, 返屋企食左個杯麵頂肚, 幾慘! 屋企好少買杯麵呢d野, 竟然咁o岩有一個~~唔係我就算啦!
      係呀, 佢好索~~但呢套戲佢個妝唔襯佢, 搞到對眼好似飛左上去咁!

      Delete
    2. 原物仲要細D添呀....我食一個杯麵都唔夠........加多份叮叮燒賣....哈哈

      Delete
  4. manager出咗trip,輕鬆好多,真好!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah! 我收到風佢會係下個月再出trip! 呵呵~~

      Delete
  5. 香港地好多餐廳既野食, 隻碟就越整越大,份量就仲少過試食, d做飲食既真係PK到冇人性, 當客好似黎乞食咁 , cheap爆!
    我都鐘意Scarlett Johansson ,索爆.不過呢套冇睇, 尋日睇左about time , 都幾特別.

    ReplyDelete
  6. 係呀,賺就賺得多,雖然個view靚,但真係好唔抵死。。依家出去食野真係睇彩數㗎!
    我無睇about time 呀~~睇下有無時間就到先。。。
    係,Scarlett Johansson真係少數男女都讚嘅女星,好正。所以我都會買佢嘅戲,哈哈!

    ReplyDelete
  7. 我鍾意D女仔有少少肉, Scarlett正是那一類, 形象健康又有點性感。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯!! 我都欣賞佢呢樣! 佢唔係個D瘦到排骨咁個隻~佢有肉得o黎成個身形好好睇好勻稱!

      Delete