Tuesday 1 October 2013

十一假期 -- 濕平去

國慶我就無咩感覺, 只知道有假放,
訓到成十點先起身,
係屋企上上網, 睇下野就出門口喇!

呢頭出完糧, 個頭就洗錢~~
因為我枝香水用完啦,
要買一枝新o既,
經過我一留尋覓,
最後買左呢枝 -- Marc Jacobs o既DOT,
除左外表可愛吸引之餘,
我無買佢另外兩枝 -- HONEY同DAISY,
係因為我比較喜歡果香系, 甜甜地。
(解說:「資深少女」喜歡懶CUTE!!)





仲買左d立立雜雜o既野啦,
當然, 仲有買俾鬼仔的生日禮物,
諗o黎諗去唔知買咩,
我最後只買左個可以舒緩疲勞o既手枕俾佢,
因為佢o既工作係要長時間用電腦,
所以我諗呢個對佢o黎講有用掛。
星期五可能約左人, 如果有時間行埋街就睇下仲有咩會o岩佢啦,
因為佢搬左新屋我都未買禮物俾佢! hehe~~

除左買香水,
琴日都破左財,
同同事們夾錢買六合彩,
每人夾了$110 (!) x 7個人 (!!)
最白痴係, 頭獎只係一千萬, 唔算係好吸引~
大家做咩咁駁??
最後中左無?? 中左三注三個字(=____=)
認真傻仔! 下次我地都係小賭怡情算啦!

講起香水,
我係鐘意不停轉o既人,
因為至今都未搵到真心覺得屬於自己o既香水,
所以通常只買30ml/ 50ml。

今次就只係買左30ml,
因為我仲另一枝30ml未用晒,
剛剛用晒個枝係100ml, 朋友送的生日禮物,
其實我好鐘意好鐘意個隻味, 但又屎忽痕想轉下就唔買返同一隻囉。

以前鐘意儲香水辦,
但屋企地方有限,
加上家中飾櫃我只分到一格咁大把,
所以依家又好似太多香水塞埋一齊咁.......
我要諗下辦法執好佢先得啦!


女仔總要有d香味先得 (我覺得),
但我好怕d人陣香水味好勁或好濃。
好似我個外籍manager咁大陣香水味呢,
我有時對得佢耐or困係房同佢開會就會想暈低!
不過, 如果佢唔用香水就會有陣體臭味,
我就更加會想嘔啦!!
好彩依家唔熱, 佢就唔洗用咁多香水,
我終於都唔想受罪啦~~~Yeah!!

13 comments:

  1. 果體味加濃烈香水真惡頂,你幾時去探鬼仔先生

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 但佢自己都唔想有體味(亦唔知), 所以我都算~~
      有排都未去探佢, 寄俾佢啦~~

      Delete
  2. 出左糧去血拚咁先係路架.DOT好有Moschino既影子.
    香水我都成日轉, 仲要幾枝開哂黎轉, CHANEL既CHANCE(粉紅)好鐘意...COCO , envy me , ISSEY MIYAKE都正, 你有冇試過DKNY隻蘋果味?以前仲有隻NEW WEST西瓜味,好特別 , 不過香港已冇賣了.美國有.叫鬼仔幫你買枝試下,係aramis出品.
    我有成千粒香水辦, 好多都已揮發哂了...好多年前有條癮收集, 依家當垃圾^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你講個幾隻我淨係用過ENVY ME~但都覺得唔多o岩我, 太女人(我覺得)~~ 反而你講o既DKNY 蘋果味我又想試下TIM, 下次行街去味下先~~
      叫鬼仔呀, 我發臭都未有得用啦, 佢都唔識呢D野呀, 我怕俾埋相佢都買鬼錯! 哈哈~
      成千粒香水辦, 好多呀真係....我以前有一排都好鐘意買, 後來好彩停左啦! 依家都係放係到做裝飾~~

      Delete
  3. Replies
    1. 真係, 有時同D濃味人一齊撘Lift, 真係想暈底...覺得自己就快唔得咁!

      Delete
  4. 咁你要買多幾份先得.....你幾時再去探下佢呀?
    你都有幾多香水喎.....我個人都係鍾意清D, 不過就唔得水果味.....
    太濃既我就只有一個感覺: "好殺蟲水".....哈哈哈哈....
    可能佢地既種族平時既飲食會令佢有一種特別少少既體味..,.
    冇法子....啦...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無啦, 我淨係買左一份俾佢算啦, 今日寄左俾佢! 下次去呀, 有排啦~~雖然佢成日叫我去去去~但唔洗做咩!?
      係呀, 以前都有儲下d香水辦, 好彩停左! 太濃味我覺得唔止似殺蟲水, 仲似毒氣, 會想死!
      我覺得一o黎係佢個種族, 二o黎係佢飲食習慣~~佢自己都唔想有味o既我知道, 所以依家天氣無咁熱真係好好多~

      Delete
    2. 哈哈,,,.如果佢出機票, 你去幾多星期既人工假, 佢出TRIPLE俾你....可以考慮一下喎....哈
      有時搭LIFT聞到....真係唯有閉氣.....
      成日CURRY,香料....想冇都幾難....

      Delete
    3. 哈哈~~機票我自己買啦~但錢照收更好!! (發緊夢....)
      真係, 我manager係差唔多日日都食返佢地自己d野食 (curry當然係其中一樣), d香料搞到佢有味真係唔出奇! 因為我公司仲有幾個佢地d人但係香港土生土長個d呢飲食習慣已經好似我地香港人咁, 所以無咩體味。

      Delete
    4. 咁都係一加一減打個和.....冇賺喎...
      所以day day香料都係唔得.....有幾何見日日食"乾炒牛河'(例子)會有體味呢???

      Delete