Saturday 26 October 2013

飲飽食醉過後 -- 辟穀

最近兩個星期都係HAPPY FRIDAY~~
點HAPPY?
相信無野Happy得過同朋友行街街有斬獲,
而且仲可以同朋友食飯聚舊啦掛??

上星期五同朋友去了TST食韓燒,
27樓高, 可以見到夜景, 不錯~
服務同食物都好好, 環境舒適, 抽風好, 食完唔會好大陣味! 哈哈~



再來, 呢個星期朋友去我同另一個朋友工作地附近見客,
剛好可以約係三人中間收工去食飯, 後加一個路經的朋友,
本來搵左間cafe想試下, 但原來已經執左(!!)
唯有行下睇下有咩食啦,
行過一棟工廈, 有間野個餐牌放係到,
叫Le coin cuisine於是上去睇下。
地方幾ga大, 加上夜晚個到無咩人,
靜靜地食飯~~

真係好開心, 呢個組合好少有,
因為自從英倫遊之後我地幾個要成年先一齊食一次飯,
依家幾個係齊香港工作可以多D見面。

係咪好似包左埸呀?? 
除左個湯, 每道我地都好滿意~~
個甜品係檸檬意大利奶凍, 好清新又唔漏!

點解我地唔鐘意個湯呢?
初初我朋友落糖入去時我仲話: 你做咩要咁做?
佢就細細聲話: 你都落d啦, 好味d ga!
我話: 痴線~ (繼續一邊包一邊湯, 無事)
但食完個包, 我就明白點解要落糖吊返d味~~
佢唔知點解好酸同好杰(意大利菜湯)。
如是者, 另一個朋友都係要落糖......
而最遲到個位, 反而覺得無事,
加上我地發現佢個湯係無我地咁杰,
我地猜想侍應可能見到我地三個咁做而叫廚房改善左掛。
(因為當時無其他人, 好靜, 我地講野佢應該會聽到)

由於下年有朋友要結婚,
去左試姊妹裙,
我驚訝地發現條腰比以前粗左,
應該係同我每晚都飲啤酒/白酒有關,
雖然個人同身都係差唔多,
但我以前最自豪o既腰呀!!!
實在唔可以唔理~~
一定要戒每日飲啤酒呢個習慣,
更要扭返呼啦圈 -- 以前成日扭。

首先, 我決定嘗星期六, 日進行辟穀,
唔知大家有冇聽過或試過呢??
我淨係聽過, 未試過。
等我上wiki搵出個解釋o黎俾大家睇下先:

「辟穀是道士用來修身的一種方法,通常在辟穀期間,不吃用火烹制的食物,只喝和吃一些天然的食物,如桑椹黃精等。另外,在許多其他的宗教中也存在相似的修身方法,比如藏傳佛教。」



今日暫時開始了半天,
早及午餐都只食了生果 + 飲水,
大便次數多左 (平日都早晚一次)!!

我希望可以先排清一下d毒素,
再keep住健康飲食 (平日都係健康o既),
同戒飲酒可以有返條腰啦! 嗚........

19 comments:

  1. 辟穀之後俾個before & after黎睇睇.

    ReplyDelete
  2. 韓食最愛前菜同海鮮餅.
    唔係嘛,意式蔬菜湯都煮成咁, 唔係路啦.
    辟穀唔係人人做得, 你要小心先得.先排BBC介紹一種隔日斷食法, 效果比長期減食更有效.即係每週5日正常飲食,食乜都得, 其他2日就要禁食, 每日只食一餐, 盡量控制卡路里.你可以試下,冇咁辛苦.
    啤酒,汽水任何有氣飲品盡量戒飲 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係好鐘意食d前菜, 佢都幫我地加左兩三次...個餅可惜唔係海鮮~因為我地叫set, 唔係海鮮丫!
      係呀, 但d main係okay o既, 幾好食! 可能個日佢失手掛個湯~
      我暫時過左一日, 大便次數係平時o既一倍(!!) 我都係玩兩日等佢排晒d宿便呀毒素咁.... 聽日開始會keep住平時咁均衡飲食。 唔知係咪痾得多, 條腰比前晚朋友幫我量o既瘦返差唔多兩吋啦!
      啤酒真係要戒, 汽水我都好少飲 (頭痛先飲), 可能夏天時飲多左凍飲呀 (我鐘意叫凍鴦)。 希望keep住做運動同飲食均衡會okay啦!

      Delete
  3. Get a twisting board. It works really well! I gained 7 lbs within a month while visiting HK last summer (2012). Then I lost them all within a short period of time after returning home, by working on the twisting board nightly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow....7 lbs!! You did a good job!! I worry that I will hurt myself as I am clumsy. :P
      I think do more exercise, hula-hood and eat healthy is okay. My weight is about the same.. Just my waist... :'(

      Delete
  4. 係呀, 呢d唔係真係人人都可以頂得住...因為冇蛋白質同澱粉質為身體提供能量, 好易會頭暈又唔集中精神....缺糖份係唔得既....
    所以肉類就一定要食, 不過可以既就清淡d, 因為鹽份過多都可以引起水腫...
    水果都可以食多d, 不過都係要小心攝取果糖過多....
    戒酒就一定要啦.....
    少鹽少糖少油, 戒酒, 多做運動, 好快就可以回復啦~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我都驚呀, 所以只係辟穀兩日, 等我排清一下D宿便同水咁! 暫時都OKAY, 無不適, 仲覺得精神左。我琴日同陣間都會去運動下, 暫時已比前日輕盈左同條腰瘦返D, 我諗之前真係太多水腫。
      聽日起會食返平時咁, 均衡吸收, 但少D米飯同埋戒凍飲啤酒丫~~可能夏天時飲多左凍飲呀, 我鐘意凍鴦。Thank you!! :)

      Delete
    2. 咖啡都可以去水腫, 不過唔可以飲多....有D中式湯水都可以去水腫架~

      Delete
  5. Replies
    1. YES~~夜晚我都係食蔬菜, 我怕由朝到晚都生果會太多果糖。

      Delete
  6. 戒酒先緊要,啤酒肚得人驚架,仲會尿酸高。你後生清淡d就好快有返條腰。
    上面間餐廳咁靜,但似乎出品都不錯喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 暫時上一星期只係獎勵性飲左一次叻, 但真係忍得好辛苦, 要持之以恆~~
      係呀, 夜晚好靜, 但質素OKAY唔錯!

      Delete
  7. 都OK喎,一星期兩日當清腸胃都好~~加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 但因為會逼晒D唔好o既野出o黎, 所以谷左幾粒暗瘡~~

      Delete
  8. 我都想減吓條豬腰 , 呢一年粗咗好多呀 T^T

    ReplyDelete
  9. 尋腰?重拾呼啦圈啦,每天堅持30分鐘,看看要多天腰腰才捨得回來?
    辟穀呢,你不覺肚餓難受嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢一個星期真係日日30分鐘呼啦圈丫~~真係要睇下幾時先扭返條腰出o黎。
      我本身都唔算為食o既野, 食少少野就可以頂好耐, 所以個兩日唔覺得難受, 哈哈!!

      Delete