Monday 14 October 2013

重陽假期, 又睇戲 -- About Time

上星期五放工又急急腳同朋友仔睇戲,
今次睇左blog友毛豆講o既 -- About Time,
中文名係《回到最愛的一天》。

就咁睇poster同個名我本來以為係講愛情,
本來唔打算睇, 又驚係d煽情戲, 要帶毛巾入去睇個d。

但睇完之後我同朋友都覺得非常好睇,
加上有有D地方自己有去過, 覺得特別親切。
當然有講愛情啦, 但都有講親情,
而且我今次竟然覺得個中文名都改得貼題。
電影poster實在影到兩人太醜啦, 我決定要放呢張劇照, hehe~


雖然都係講出人要活好當下o既老生常談,
但真係一套好風趣幽默, 但又笑中有淚, 好有意思o既電影!
值得一睇! (我仲會買碟 XD)

睇完仲有意外收獲 -- 喊到第二日個雙眼皮好現,yeah(!!)

女主角應該係人都認得佢係The time traveler's wife -- Rachel McAdams,
但男主角並不是太出名, 但我都認得佢係Harry Potter出現過 (原來真係Ron個大佬)。
哈哈哈~~~ 好眼呢! :P





一連三日o既重陽假今日係尾聲啦,
聽日我manager又返o黎lu! (傷心)

假期做左D乜?
同小友去左深水埗,
買左d DIY野準備整下無聊手作仔囉!
(成品未有)

係長沙灣一間Cafe食左個lunch,
都幾好坐同服務幾好, set lunch都係$50左右,
okay啦!
南瓜湯, 我唔喜歡食南瓜, 幾年無飲過南瓜湯
但呢間野餐湯無得揀, 當日只有南瓜湯唯有照飲.....
都唔錯, 我飲晒無浪費!
意大利飯, 一般! 個汁唔夠個太硬啦~~
勝在份量夠。

仲有上左小友兩公婆屋企痴餐做電燈膽,
玩下兔仔同一齊睇碟,
直至無啦啦有隻大蜜蜂飛左入o黎,
我就鬆人了(!!) 哈哈哈哈~~

星期日, 約左舊同學飲茶食叉燒包+生日蛋糕,
更有小朋友玩, wakakakakaka~~


26 comments:

  1. 通菜啊通菜,我掛念不已的至愛!先前的blog 回應有問題所以得一句。請問而家的化妝trend 仲有用煙脂嗎?澳洲的女孩好似唔多人用。

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiya, 但點解我篤你個名仲未有blog o既, 你係咪Molly?
      哈哈~俾個通菜引到你呢?? 我都好鐘意食通菜ga!
      我諗香港唔同澳洲女仔o既trend呀, 平時睇雜誌都仲有用胭脂丫! 不過, 我都唔係日日用, 係d病左或者m到幾日青色唔好先用~~哈哈!

      Delete
    2. 呢條友淨係周圍巡blog同搭訕 ,自己唔寫架.

      Delete
    3. 咁神秘嘅。。。其實你都係
      comment就好密但post就好疏。。。wakakakaka~~~

      Delete
    4. 我唔係叫條友,我有名有姓嫁,sorry ,I'm not Molly. 我個人極平凡,只有返工和放工,我用iPad 上網,係用手指一個一個字寫下的,only this reply take me 5 minutes to finish. It is not possible to write a blog with one finger writing. I did had few blogs and then I realised it's content quite boring so I gave up.

      Delete
    5. 我份是手作仔工,唔需要太多computer knowledge so my computer skill is very poor. I even don't know how to upload some pics.

      Delete
    6. HAHAHA~~~唔緊要, 點都歡迎你~~
      我都覺得用手指篤篤下好難打BLOG ga, 所以我只係放假得閒先打下咋...

      Delete
  2. 我都想睇, 俾你咁介紹. 不過喊到眼腫, 又有d驚, 因我係大喊10黎架.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係大喊十嚟㗎,但呢套輕鬆搞笑居多,感動喊位可能因為我感同身受啦。。。唔洗驚會眼腫

      Delete
  3. Replies
    1. 我都有養過,但佢地好易死同養唔得耐。。>_< 大個唔敢再養。

      Delete
  4. 五十幾真係幾抵呀,,.,,而家D野太貴....食物太珍貴, 我地要做一個惜食既人~~
    出街食野最好食哂....我連杯水都飲埋.....唔好蝕....哈哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係咁話,但依家啲野食又貴又少,呢個就幾公道啦個份量,真係唔錯。杯水我無飲,因為有餐茶。。。hehe~~

      Delete
    2. 我好鍾意"美人照鏡"架.....乜都清......呵呵呵

      Delete
  5. 通常呢d低成本戲反而更有驚喜....最緊要好有共鳴同親切感...你要帶毛巾睇戲咁感性咩..
    汝洲街真係執手工野既好地方..整左post出黎睇下喎.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,通常有期貨會變失望,但呢套有期望都有驚喜,我好鐘意呢個導演嘅戲。
      係呀,但夏天就勁唔想去,超熱

      Delete
  6. 好嘢 , 我終於可以留倒言喇 yeah yeah yeah ~ ^0^
    我星期一都落咗去深水埗買配件整嘢呀 ^^
    & 唔知點解 妳去我永留言 但我回應唔倒妳呀 >,<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能因為我唔係用google+呀,我都唔知點搞好。。。:(
      深水埗真係一個DIY尋寶好地方呢~~期待你嘅成品

      Delete
    2. 咁妳去我度留言我咪回唔倒妳囉 ? 唔制呀 ~ 鳴鳴鳴鳴

      Delete
  7. 哈哈,套戲真係幾好睇。平實而親切。
    兩個人都好熟口面,但諗極都諗唔起。經妳一提就知道喇……

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係唔錯,我都好鐘意~~哈哈,我記呢啲無聊野有一手㗎。

      Delete