Sunday 9 February 2014

新年馬上飛去墨爾本

我終於返o黎啦, 其實都落左機一日多d,
但長途機真係好攰ga,
又要執返好d行李, 
所以都未得閒整理d旅行相,
今日就短短地打住一篇啦!

**係咪好cute呢??? 我買俾表哥個女ga!! 佢依家認得表姑姐啦, 佢地仲話團拜個日B女問我個妹"吹泡泡o個個去左邊?" hehehe...... 咁有我心, 抵我買禮物俾佢!!  但去旅行又好鬼驚買到made in china o既野, 好彩!! 揀d個樣無咁靚o既就無死啦, 呢個不是made in china喔!! 呵呵~~**

呢個墨爾本trip本來我真係打算一個人去玩,
因為book機票時個妹又話未知新年時會去邊,
當時同鬼仔又冷戰, 唔想搵佢, 同埋佢無假。(哼!!)

聖誕節前一個星期book了機票,
其實都貴貴地ga, 但真係好想離開香港幾日,
跟住想book先醒起, 係喎連visa都未apply。
好彩, 澳洲o既旅行簽證可以上網搞 + 上網俾錢,
$120蚊一年簽證, 十分鐘都唔洗就搞掂, 連證件相都唔洗,
超有效率!!


等轉機....夠紅, 有新年氣氛!哈哈~馬來西亞D海關好搞笑, 係到扮認唔到我護照張相, 又要我撥起d頭髮, 之後先笑笑口話: you became more beautiful now! 哈哈~~ 拍得住上年荷蘭o既海關!
澳洲海關都好搞笑, 見到我個名有個字o既音同kung hey fat choy似, 同我講, hello MS. XXX...XXXX FOR KUNG HEY FAT CHOY! XD

邊似得美國佬又要人專程去科水 (千幾蚊),
上網填完一大輪野又要我請半日假去領事館搞呢搞路,
仲要過幾日先俾返本護照我ga! (哼)
D死人海關又煩又多野問, 乞人憎到死!!
好明顯係因為美國佬得罪人多囉~~所以驚人恐襲! : P

一路到一月中先上網去睇下酒店(!!)
嘩, D酒店貴到癲, 最後我諗住一個人就cheap cheap地book左間budget hotel,
地點非常方便, 而且可以唔洗幾個人一間房,
胰好個晚做緊特價, double bed 仲平過single bed,
心諗可以一個人獨攬大床, 話唔定我去到有艷遇呢 (小姐, 你想太多了!),
於是就book左雙人房, 仲要有free wifi,
唯一唔好處係呢間budget hotel是shared bathroom的,
不過諗住一條友, 是Q但啦, 我唔會淨著毛巾返入房咁白痴, 應該無事o既!!

到出發前幾日, 個妹話佢新年時有假,
(佢係澳洲working holiday)
可以由布里斯本過o黎墨爾本, yeah!!!

就係咁, 我旨意晒佢帶我去玩去食去癲去威,
乜都無準備, 就咁帶個人去。
而我o既惡夢, 就開始啦!!



事關佢listed左一大堆野俾我帶過去,
包括 -- 130'C防曬 x 10枝!!! 仲有一堆疤痕膏呀之類o既無聊野,
不過算, 佢話係幫d當地的台灣朋友買,
反正我個喼好吉!

另外, 就係我媽咪千叮萬囑我要買青邊鮑返去(!!)

總之, 我直到出發都只係覺得自己去做速遞, 並非去玩。

我不斷問自己買機票時究竟諗乜。。。。。。


新一年, 我就好似呢d馬仔咁, 周圍走啦~~

馬年目標係要盡快變返白, 事關我三月要去做姊妹,
依家曬到成個泰妹咁返o黎, 嗚....................


27 comments:

  1. 馬年行大運, 仲有妹一齊玩真開心! 自由自在, 話飛就飛的生活真好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係丫,好耐無見過個妹,一齊去玩都幾開心。 單身有單身好,可以自由啲。但你有對又乖又可愛的仔女都一樣好幸福丫!

      Delete
  2. 嘩嘩!竟然同妳去同一地,我剛返到屋企咋!
    妳咁遲訂機票酒店貴爆啦,我地上年3月已book咗,同樣既過年前貴成萬蚊仲要唔係直航!
    有冇曬到燶呀XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩嘩嘩!!咁啱嘅!唔知我地有無擦身而過呢? 我對腳依家曬到有兩截色丫! 個面都還好~~

      Delete
    2. 講起就蠢豬豬啦!本身我唔係打算去澳洲所以拖拖下咁遲先BOOK~~不過唔係日日去旅行,就算啦。。。唔好提啲傷心事了。

      Delete
    3. 就果d花花馬車, 我都係city影左, 所以真係有可能同你擦身而過, 又或者 ,我同你企係前後身..哈哈哈~~~
      青邊鮑真係香港買好過啦, 當地澳人都唔食, 淨係唐人街d手信鋪有, 仲要間間黑店咁...我一定唔會買.
      我都係, 手腳同身完全鴛鴦色, 又係面反而冇咩嚴重...等佢慢慢退啦^^

      Delete
    4. 哈哈,係呢,可能真係都唔頂呀!嘿嘿,如果係唐人街買嘅青邊鮑我就唔會買,但我個妹識人去左鮑魚工場買,平過香港呀,所以咪要我買返去囉,仲揀左啲勁大隻俾我地。
      係呀,我都係等佢慢慢退但到時影相唔靚丫! >_<

      Delete
  3. 防曬10枝,一堆疤痕膏>>你似係走水貨囉.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得似但利潤唔係入我袋。。不過咁曬法,十枝其實好快用晒。

      Delete
  4. Happy Lunar New Year to you!

    I agree with you that the American Customs Department 又煩又多野問, 乞人憎到死!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so muchhhhh!!
      係呢,美國佬好死煩的。

      Delete
  5. 去旅行最緊要是開心, 有妹陪你非常好啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 開心都開心但又被個妹勞役,哈哈!

      Delete
  6. 新年快樂!一開始就驛馬星動呢~~辛苦你哩個24孝家姐+乖女,幫手運貨呢XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係丫!希望可以動多幾次。。。 不過唔洗再做苦力仲好!

      Delete
  7. 澳洲的艷陽!有無曬到好似古天樂咁黑?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩未咋,唔係海關認唔返我呀!對腳依家兩截色囉! >_<

      Delete
  8. 果2位海關人員又真係幾幽默喎............
    伯有 咁有趣既???香港有澳洲青邊鮑喎.....你回程多唔多野拎先??
    使唔使搽番D whitening 既lotion呀? 你係易白番果種???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!佢地好搞鬼,但暫時我覺得最搞笑係荷蘭海關。
      No la~~澳洲啲鮑魚平好多,所以要我千辛萬苦帶啲返嚟,反正我無咩拎。
      我個面都無野,但腳黑左,我本身都唔係白亦唔易白。。。嗚!

      Delete
    2. 唔係,揾乾冰同冰種再用冰袋包住係喼!得左! Yeah~~

      Delete
  9. 新年快樂~嘩~去咗墨爾本 玩咁開心~好妒忌喔~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝晒!係呀,但返嚟又做到隻積咁了~~

      Delete
  10. 新一年事事順利!~個熊仔袋好cute!~XD

    ReplyDelete
  11. 難得去探個妹,幫下佢帶野唔緊要啦~~ 有個伴玩得開心D既~~

    ReplyDelete