Sunday 2 March 2014

去玩,永遠最落力的 (完成版)

係開始墨爾本之旅前,
(嗯.....我要報告一下近況。)
成個二月, 我都係去玩咁滯,
因為新年去玩, 團拜去玩, 仲有德國朋友來港又去玩......
上星期, 我有8日都係夜歸(!!)
救命! 好耐未試過連玩咁多日,
但有得去玩, 我係來者不拒的。

呢間酒樓晚市搞到好似去飲咁, 食物okay但份量太少 


星期一 - 睇Wolf of wall street:
幾好睇, Leonardo做得好好,
帶起成套戲, 但有d長同太多性愛鏡頭,
加上變左主角o既one man show一樣。
btw, 佢係Djargo都做得好好。

星期二 - 一個成七年無見的德國朋友仔+佢老死o黎左,
呢個朋友亦係我當初學法文的推動之一,
齊齊去重慶食curry, 再殺去尖東飲野睇夜境。

星期三 - 休息一晚
星期四 - 睇戲again, 睇金雞sss,
幾好笑但太鬆散最後尾有d悶,
主要全靠綠葉帶起, 一般。

星期五 - 去食泰國為同事慶生, 好好味仲好抵!

星期六 - 帶德國朋友去大澳玩, 佢地雖然已經第三次來港,
但未去過香港o既離島/郊外,
等佢地感受一下香港寧願o既一面。
好正~~

芝士焗蠔, 又係好正~~

外國人見到呢d蛋黃表示很有趣
兩個本本話要飲可樂同食雞,
去到澳門都食左pizza hut o既外籍人士,
係我o既推介下品嚐左"凍鴦", 仲飲到有高潮眼咁話好味!!
仲話干炒牛河, 星洲炒米, 蝦膏炒飯等好好味。
幾時都話啦: trust the local! 
應該係蝦膏o黎o既
豆腐花~~美味香滑。
本來個德國仔死都話唔食o既,
但俾左一啖佢食之後, 條友就食左我半碗!

呢隻為食貓好嗲人, 好可愛, 由我摸

又食又行山又睇埋中華白海豚,

日頭o既天氣都唔錯~~

上山, 遠晀大澳

少林寺, 收生學功夫
可惜, 本小姐只是路過借廁所, 阿彌陀佛!
撘船仔去睇海豚啦~~

真係見到呀, 呢張相係兩條並排一齊的
個日都見到5,6條, 有大有細, 好可愛!!
德國朋友睇到都好開心。

再返市區飲野飲到深夜......
呢間bar係Element頂樓, 由於水平線唔同, 佢係可以望返對面中環上方,
夜景超靚, 但個晚好大風, 我地都係坐室內啦!

星期日 - 10點出發去川龍飲茶,
食物一般亦唔覺平, 而且太有"風味", 
我地下次都係於市區食完上山, skip左佢吧啦!
見到幾隻小黑羊, 原來好大陣羶味 
風景唔錯丫~~
一路行都有樹蔭, 唔錯, 幾易行又舒服 
大家都帶左d生果, 飯團係我個妹幫我準備o既,
但原來最後個頭好多馬騮, 要小心。

再行山去城門水塘, 唔夠訓又連續兩日行山真係好眼訓好攰。
但我竟然仲可以返屋企沖個涼, 換套衫, 化個妝,
再出返去TST陪德國仔食日本野,
之後仲飲野飲到零晨先返屋企呀, 癲的!!
無辦法, 佢地最後一晚, 我實在陪得佢地太少。 >.<
呢間野叫"白木屋"於TST, 幾好食,
呢個係美人鍋呀, 我食左就變美人啦, 哈哈!!
啤酒, 上面就係砂冰
又飲~~


星期一 - 係飲完redbull都無用的情況下,
我仲可以放工搵埋朋友食飯, 而友人就將要返回澳洲了。
星期二 - 休息一晚

星期三 - 放工打羽毛波, N年無打過啦自中學後。。。。


我真係好耐無試過日日都咁多活動,
以前年輕(!)時可以夜晚放學去食飯飲野至凌晨2-3點,
之後返到屋企係沖涼再做下學校野, 4-5點先訓,
第二日仍可以7點起身(!!)
最高紀錄係一個星期, 七日只訓20個鐘。
依家,我係訓唔夠7個鐘會精神彷彿的,
上星期每日都好似行屍走肉地返工,
最神奇係, 放工去玩個時又好精神!!
對! 去玩係最落力的。 哈哈!!

29 comments:

  1. 唔怪得咁耐影都唔見啦,原是過緊無比精彩之人生 !!!
    Wolf of wall street我都有睇, 同感太多性愛場面, 呢方面實在冇必要寫咁多..同埋班友咁既糜爛生活唔死都簡直係奇蹟.
    行幾次山真係唔錯...好過行D把鬼自由痕商場.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 直頭玩到個心野晒啦~~哈哈!!
      係呀, 個班友o既生活真係荒唐到爆。
      我地就係唔想成日行商場, 所以就多d去行山去郊外~~香港人無定企ga啦!

      Delete
  2. 我都明白... 以前讀書既時候真係好似唔駛瞓咁好精神... 但而家年紀大左,真係好似你咁講,訓唔夠7個鐘會精神彷彿的~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 真係有咁耐風流就有咁耐乜乜, 我個身痛左幾日~~

      Delete
  3. 又好多姿多采喎.......
    我明白架......玩用既能量係無窮無盡....隨時都有~

    不過你星期四既狀況係....成身散哂?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯, 所以今日要好好休息, 為下星期工作回返條氣!
      星期四o既狀況係--痛到仆街!! 因為我真係太耐係打過羽毛波, 全身只得返隻左手係唔痛o既~真係痛到行企,坐,訓, 著衫, 去廁所, 總之一郁就痛啦...嗚.......

      Delete
    2. 哈哈...因為你唔係妥左手拎拍..........唯有等積聚0係身體既乳酸(?) 散, 先唔痛........而家好D嘛???
      去外地都要食pizza hut...真係有少少浪費.........凍央真係幾正架~~~~不過央走更正~~~
      點解佢初初唔肯吃豆腐花既?? 因為一Pat pat...???
      好多謝你相片分享呀~~~~

      Delete
    3. 係呀,我右手拎拍。最後痛到星期六先唔痛呀,勁慘。
      佢地去澳門無人帶,唔識揾野食囉,正一傻豬豬嚟嘅。。。哈哈!
      佢本來以為豆腐同豆腐花係蛋白做,話自己唔食咁多蛋。。幾無知,又一傻豬豬嚟。
      我比較喜歡鴦,因為鴦走對我嚟講太甜。但唔知係咪我唔受得,依家飲親鴦都肚痛又痾。

      Delete
    4. 佢地又真係幾可愛.......
      即係本身唔係咁受得太甜既野?

      Delete
  4. 德國朋友仔同法文有關係???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好出奇呢~~講起都長篇!
      主要係因為佢係學左好多年法文, 又係法國工作, 07年o黎香港時因為一齣法國片同片中一首歌, 佢鼓勵我去學法文啦~~哈哈!!

      Delete
  5. 生活真多姿多彩, 睇完之後, 令我覺得自己好老! WOOO WOOO WOOO!

    ReplyDelete
  6. 精力充沛,青春飛揚,好嘢!
    去到大澳當然要去食豆腐花,佢地片得好靚,食落又好滑。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,特別做完運動,個人好開心!
      係呀,佢地啲豆腐花好好食。正過南丫島阿婆豆腐花好多~~

      Delete
  7. 我覺得去玩仲累過返工架~~~不過嗰種累都係開心o既累呢~!

    ReplyDelete
  8. 好充實呀~~間唔時咁玩+有外國朋友嚟,攰都值得啦:)

    ReplyDelete
  9. Good for you! You must have gained a lot of valuable body weight!

    ReplyDelete
  10. WA 原來呢排妳咁精彩 , 又食 又 玩 又食 肥咗幾多磅呀 ? haha ~^6

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈!本來有ga,但後來腸胃炎痾清晒啦!

      Delete