Saturday 29 March 2014

大人駕到

大家好,
我又失蹤左一排,
因為家中有大人駕到!

係邊水???
之唔係就係我兩隻貓大人囉。



本來一直都想搵貓義工領養,
亦有睇過愛護動物協會, 但都係要家訪,
而且比較多成貓, 我地由有幼貓開始養。

新年時我妹聯絡左一個極度麻煩o既貓義工,
養唔成仲一肚氣,
最後呢條友好似連網上o既facebook page都無埋,
唔知搞乜! 好心呢d人就唔好浪費人地同d貓o既時間啦!

之後搵搵下, 緣份就o黎啦,
有日我妹的朋友o既朋友個爸爸做野間工廈有隻貓生左4隻BB,
上網搵人領養, 於是個妹就上去睇,
有一隻好快已被收養, 另一隻都有人想要,
我個妹話上到去, 呢兩隻貓咪都可愛又好痴人,
所以就一對收養啦!

兩隻都係一個月大少少,
係女仔,
雖然唔係咩名種貓又唔係靚,
但佢地真係超可愛!!



佢地叫做Baileys同Vodka,
本來啡色混色一隻我想叫佢做鴛鴦,
但個妹ban左, 所以我話咁叫Baileys啦,
佢話好喎!!
之後佢就諗另一隻叫Vodka啦,
都好喎!我鐘意飲Vodka!
就係咁, 佢兩個用左酒名。

本來我媽咪都唔係好鐘意小動物o既人,
仲話要趕佢地走,
但接左佢地返o黎後,
我媽咪真就成日俾佢地嗲到好冧!

加上一日三餐都係我媽咪餵多,
佢地就當正我媽咪係米飯班主,
不停向佢賣萌, 嘩~~可愛到!

而對我同個妹, 淨係想出o黎玩先嗲人,
一出o黎就掛住打交, 亂跑,
都唔多理我同個妹o既.......嗚......

本來佢地有生蚤, 但好快就幫佢地沖左涼,
杜埋蚤, 琴日仲去左打第一次BB針,
醫生話佢地都好健康, 好乾淨, 淨係耳仔污糟d,
依家乾淨晒啦!!

洗白白同吹風筒都好合作


唔打交時, 佢地係friend到暈,
你抱一隻o既話, 另一隻會喪喵喵喵喵,
喵到你抱埋佢, 摸住佢地
之後一齊訓著。



17 comments:

  1. 唔怪得鬼影都冇啦,原來做咗養母^_^
    呢d真係講緣份,邊估到工廈度咁啱有貓B呢!
    貓狗一樣認餵食果人係主人架,依家你兩姊妹只係路人甲乙咋(☆_☆)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我地想左幾年, 都未遇到, 估唔到無啦啦就有貓B等人收養。但個工廠d人話如果無人要會就咁掉左佢地出街, 希望佢地會幫個貓媽絕肯啦。
      佢兩個好現實呀真係, 我同個妹係佢地心目中只係陪玩同倒屎o既貓奴咋....

      Delete
  2. LONG TIME NO SEE AR ^^
    而家啲人做嘢真係三分鐘熱度 ,冇乜責任心 !
    妳哋好有愛心呀, 兩隻貓貓好可愛呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你返嚟啦?yeahhhh
      係喎,個條女真係不知所謂。
      多謝!我地唔想佢地被人掉出街丫,所以支持領養。

      Delete
  3. 你地就要愛佢地一生一世啦~
    媽媽係米飯班主....你地就係...世伯既角色係...?
    鴛鴦呢個名, 都唔錯喎...
    仲有冇其他針要打???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會照顧到佢地百年歸老。。。
      世伯退休左居於大陸啦!哈!
      係囉,我覺得鴛鴦真係唔錯,因為佢混色,好襯。不過個妹話聽落去好俗。。。
      仲有啲針要打,大啲仲要絕養,睇到佢地見醫生個樣好驚青就心痛。。。

      Delete
    2. 唯有之後開多罐貓糧慰勞下佢地啦....

      Delete
  4. 佢地好得意呀~你嘅生活會忙好多^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,依家一放工就急急腳返屋企睇佢地。

      Delete
  5. 終於找到有緣份的貓!
    養兩隻好呀,有伴一起玩,比較不會想媽媽。
    希望你地有心有力有愛去照顧佢地。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢地依家兩個一齊玩,我地就唔洗買咁多野俾佢玩啦,無人係屋企又唔會驚佢地悶。

      Delete
  6. 我以前都有兩隻貓, 係兩姐弟, 7個星期大就帶咗佢哋返屋企, 好快就學識去toilet, 兩隻貓貓, 佢哋開心得多. 記得佢哋係BB時, 起身就一齊勁玩, 食和toilet, 再sleep兩個鐘. 都大咗都時常一齊. 由BB養起, 會乖好多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我地都諗住佢地一對由細開始養易教D又唔會咁悶。 而且同一胎一齊大, 應該感情好D...因為我聽D朋友講佢地養唔同胎生o既大個左或絕育後感情變差/ 有牙醫印...廁所第一日佢已經識用, 但我地依家要教好Vodka唔可以成日咬人同出爪! >.< 我被佢抓花晒對手。

      Delete