Saturday 19 April 2014

近日生活。。。

上一個星期行左今年夏天前最後一次山,
行左半元荃古道 (即由深井落),
由於之前成日落雨, 延完又延,
拖拖下已經天時熱,
當日最高氣溫28'C。

最辛苦係開始時要上一連串樓梯,
仲有好長好長的斜路, 都算!!
最O咀係, 上到去之後先至係路線起點(!!)
熱到中暑咁滯, 真係命都俾埋佢。

已經差不多到農莊落山
不知何時被偷影的神經四俠

好彩後面都係好易行,
但景色其實一般,
志在幾個朋友享受行山樂。

夏天應該會多d去游水同打羽毛波啦~~哈哈!!

上星期六, 係上次擺酒朋友搞的兄弟姊妹慰勞飯,
食放題......

有人好低B咁驚間餐廳上唔足,
手多多將魚生同蝦刺身的數量改多左一倍!!!
識食o既一定會點60份三文魚,
識食o既一定會點40份蝦。
我地未試過放題只點一round菜就飽到咁,
總之, 最後大家飽到傻,
其實放題仲有其他野食囉, 哈哈。

星期四, 放EASTER假前,
幫友人搞了生日飯局,
友人老公仲好細心買了靚靚蛋糕tim。

係呀, 又係日本野,
好彩今次無剌身。

兩隻衰野依家大個左小小,
Baileys仲肥左好多tim,
依家佢地只係我地放覺時先要返入籠「坐貓監」,
可以係廳同媽咪房走o黎走去,
大膽左好多, 又好奇, 咩都搞,
屋企要再執下d雜物了。
果然無改錯名....
魚缸都換了, 之前個濾水器漏水, 所以將個缸俾左人,
改買左呢款有蓋o既. 佢地唔可以伸水去捉魚
為食妹,  仲爬埋上我個身...

早兩個星期拜山,
又見到B女,
無見佢幾個月,
又醒左, 真好玩!

16 comments:

  1. 元荃古道幾好架喎...你係廣安醫院果頭上石梯, 一路都好多景...果農莊有冇入去買下有機菜呀..仲可以租塊田種野架.
    你係咪打算訓練2隻野既酒量,第日可以同你隊過呀XXD有貓一定要魚缸有蓋呀 , 唔係D魚一日少過一日^^
    成班人食放題最好了, 自己揀想食既野,唔使煩.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我諗如果唔係咁熱行係幾好....個日差d中暑咁滯! 仲要我M到, 好似yap住條片咁...>_<
      哈哈!! 我唔會訓練佢地同我爭酒飲o既。 唉~~相中d黑色魚已經無晒啦, 我個妹買左d唔知咩魚返o黎, 佢地好惡! :'(
      係, 放題最好就係鐘意食咩就叫咩!! 但我地唔鐘意浪費, 好似個晚咁逼自己一定要食晒叫左的野就好辛苦, 食到呢期都唔想食魚生!

      Delete
    2. 唔記得答埋...無呀 我地熱到只想買可樂飲!! 仲邊有心情耕田呢..哈哈~~會死人ga! 我地呢d後生打壞!

      Delete
  2. 呢排D天氣...M到真係好辛苦.....最怕血崩....
    個cake好靚呀~~paul layafet....唔平呢...
    唔買個有蓋既魚缸, D魚魚一日冇一條.....
    查實...佢地有冇攻擊個魚缸????

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢幾日又幾唔錯呀, 好彩!! 但我唔鐘意落雨!
      係喎, 個CAKE大手筆呀, 好有心思~~
      佢地暫時都對個缸無咩興趣, 好彩! 但早兩日打瓜左假飛蛾, 好叻女!

      Delete
  3. 一大伙人飯聚,放題是一個不錯的選擇,有多款食物,大家可以各自各選擇自己喜歡的食物。
    小鬼果然聚精會神盯著魚缸!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得放題係一大班人食飯時的好選擇, 不過就唔鐘意食剩野。
      係呀, 不過好彩佢地暫時都對個缸無咩興趣

      Delete
  4. B 女好可愛~~so cute!~好想咀一啖呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢依家醒左好多啦, 唔係任人舞了~~

      Delete
  5. 有機會行晒成條元荃古道呀~~ 最高點風景超美﹗

    ReplyDelete