Tuesday 6 May 2014

放假

跟大家報告一下行蹤 (雖然無人想知),
我三月已辭職了, 剛剛已Last day,
開始正式放假!

現正準備去旅行事宜, 但除訂左機票外, 乜都未搞,
(唔係同鬼仔去, 因為已經分開了)
未諗景點, 未check地方點去 XD,
反正都係單人匹馬去玩, 總之唔洗訓街就okay了,
旅行之後再搵工, 從新出發!


註: 辭職跟旅行都不關鬼仔事, 並非忘記情傷之類咁鬼老土。
總之整件事冷靜得連我自己都有點驚訝, 人馬座嘛! 哈哈!

點解久久未update呢??
因為兩隻衰豬豬 -- Baileys & Vodka,
我根本連機都開唔到,
佢地將我屋企電腦的mouse線咬斷了 (另外連電話叉電線都斷埋),
一直都無時間去買新的 (超變態公司, 我last day前一天都仲OT)。
然後係我部電話, 被兩隻貓咪搞跌了幾次,
以致壞機, 要送去入廠維修幾天 (!!!)
依家, 終於死死地氣買返個無線mouse,
希望兩位大阿姐唔好收埋佢。
Baileys一D儀態都無.....

早兩星期有朋友台灣來,
三月時去台北認識的,
去了IFC嘆茶, 再陪佢地shopping去。


周未, 跟友人去了Skyart exhibition,
先去了龍鳳茶餐廳食lunch, 好味!
難得我肯過海, 點知原來個exhibition勁流,
枉我地仲一唔咁期待, 嗚........

兩女再轉戰花墟,
我第一次去咋,
一行就行左幾個鐘了,
大家都各有斬獲。
檸檬薄荷 HKD 15


小友仲帶我去太子餐廳,
舊式西餐廳, 有扒食個D,
幾正喎, 環境又舒服,
食物又好味, 杯咖啡好正,
如果唔係個日唔餓,
我會試多一d野食呀。



由於放假, 多左時間,
可以焗下cake~~
蜜桃蛋糕

呢個帶去友人屋企飯局當甜品,
法國友人話: SUPER GOOD!
呵呵~~


20 comments:

  1. 原來又是重生時!都係好事黎既,重新整理再黎過!希望你心想事成!
    去邊度玩同幾耐呀?會不會係個long trip?總之盡情enjoy啦!
    2隻嘢你要開始教下家規俾佢地啦(☆_☆)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 花墟我都周不時去行,周邊好多舊式餐廳都唔錯,第日有時間再去試多d啦!

      Delete
    2. 呀, 太趕所以無寫低, 去三星期月法國同德國呀~~好興奮呀, 未去過德國呢!
      兩隻野呢掛有少少進步, 真係好好好教~~
      花墟真係可以一行行幾個鐘, 超開心!

      Delete
  2. 新生活,最重要開開心心﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對對對, 不過好彩我做人宗旨都係開開心心~

      Delete
  3. 個exhibition勁流>> 你一定係好高藝術修養

    ReplyDelete
    Replies
    1. NONO, 唔係指D作品, 作品我以前上網睇過超鐘意!
      但埸地真係太細, 而且勁hea, 幾分鐘已可行完, 得幾幅作品係到...唉~

      Delete
  4. 我唔會唔想知架~ 我成日都有望你個blog有冇update呢~
    最緊要你自己覺舒服自在, 做咩都唔緊要.....返工辛苦, 當然要慰勞一下自己啦~~~
    如果一個人去, 都唔洗諗個schedule既, 大可以去到果邊既旅客中心搵下有咩events~ 今次大約幾時去, 去邊呀?
    我反而覺得...你應該收埋隻mouse.....要用先拎番出黎....
    兩隻貓貓會唔會想攻擊盆 盆栽? 因為有風, D葉就郁....貓貓對識郁既野都....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你的關注呀~~好開心丫!!
      我就係覺得自由自在最緊要囉, 所以放自己一馬吧!
      係呀, 我今次都係住朋友家中, 本來可以請人地帶我去玩, 但朋友都要返工, 我要自己此諗d景點~~ 今晚出發啦, 去法國同德國! 仲未執行李........>.<
      係呀, 依家我搵野遮住隻mouse ga, 陰公!! 佢地就係會攻擊盆栽, 要放晒出去窗台, 前日差d曬死了新個棵薄荷!

      Delete
    2. 我都好多謝你既關注呀~~~每次我見到你既留言, 我都好開心架~
      有冇諗去埋瑞士??? 雖然我都叫住係英國幾年....都未去過法國德國.......所以想睇下你既遊記~~~
      薄荷唔曬得架???

      Delete
  5. Replies
    1. 唉呀, 今次唔會呀, 去附近...哈哈~
      但我一定會再來英國的。

      Delete
  6. 旅行是令人愉快的事情,自己一個去也好~用自己嘅方式去 (^__^)y
    貓愛玩線狀物,所以鍾意啃電線 z(∪_∪)z

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 不過今次去到都係有朋友陪, 所以就okay o既.... 我靠晒佢地ga啦!!
      無錯, 兩隻臭豬豬真係好鐘意玩線同埋d吊吊fing o既野. >.<

      Delete
  7. 過一個long holiday再從新出發,兩隻嘢再唔教就嘿嘿......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 再唔教, 我真係死俾佢地睇了....佢地琴日又整傷我大脾!

      Delete
  8. 祝你有個新開始~!!後生要出去睇下世界~~支持你去玩呀

    ReplyDelete