Sunday 29 June 2014

破財 + 喪食

開始工作一星期,
公司多假不突止,
而且法蘭西工作文化唔興OT,
幾乎6點半前就閃晒人。
回家玩貓就最過癮, 兩隻衰豬大得好快


準時收工, 加上公司附近係Shopping聖地,
少d定力都唔得,
上星期五, 一個人收工後去了shopping,
30分鐘內買了兩衫, 一裙(!)

前晚, 上網見到又有50% off,
於是一口氣買了三對鞋(!!)

星期六, 又去了游水,
之後同小友去買衫,
本來只打算買運動衫,
但見到好多on sale喎,
又買左一褲, 一裙, 一衫(!!!)

救命!! 只好不停同自己講,
今個月買埋呢次。
嗯~~今日已經29號了。

除左shopping,
做得最多就係食野。

捐完血, 同朋友食份子料理甜品補充體力@元朗

荔枝角--Bondi cafe 小友生日飯局

當然有埋甜品

法文班同學gathering, 食完上海野就去食Creme brulee, 正! @荃灣明師傅


夏天, 就緊係有荔枝啦

之前未需要返工時, 都學人整左兩味~~
我整ga!! 第一次試整咸薄撐, 屋企都話成功的。

呢一味, 都係我整ga凡, 炒三絲! 切到我手都攰。
係整俾我專食煎炸野o既妹嘆,清清淡淡又有益,
媽咪話唔錯, 但個妹仍然只喜食熱氣野, 唔識欣賞。


除左喪買喪食,
我最近兩個星期都約了好友去游水,
因為天口熱, 行山會中暑,
唯有去游水消暑啦。
上星期只游了2 1/2標準池,
仲要係分開咁係中間抖,
唔能夠一氣呵成。

琴日, 改游短池,
都唔錯, 可以一口氣游了幾圈,
但始終未能游到一個來回,
下星期再努力啦!!

(btw, 我係游自由式的, 好Q攰)

世界盃, 大家有冇睇呢??
琴晚巴西個埸打得超悶,
巴西今屆好似屎左好多,
定係智利打得超水準呢??
不過最後都係12碼巴西入左8強。
希望之後個d無咁悶啦!

另外, 聽到Suarez被禁賽4個月,
作為利記球迷, 我真係覺得太重了! 唉~~

法德之旅, 遲D再寫...... (說好的墨爾本之旅呢??)

16 comments:

  1. 有新工又有新戀情, 唔買d靚衫俾自己點得架..買啦,買啦,買啦 ,買多d啦wakakakaka~~~
    鹹薄撐超正喎, 我仲以為蔥油餅添...睇見都想食^^
    下次炒三絲用個刨絲咪幾野搞掂囉, 使鬼切咩, 唔係路架你.
    你d遊記呀.....呵呵呵...我幾乎冇乜旨望囉XXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈~~主要因為唔夠夏天衫呀...
      又幾似蔥油餅喎真係..哈哈~終於有樣野似樣!
      唉~~我唔知丫嘛,真係唔係路...我切左好耐!
      d遊記....我自己都無乜信心!

      Delete
  2. 現在到處都大減價,現在唔買等幾時

    ReplyDelete
  3. 哈哈,點解女人咁鍾意買衫?
    你好似進入掃貨mode咁,敗得好快手!:)
    買衫唔需要理由,繼續買啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好似開著左制咁....好得人驚!!
      我要收收手啦~~

      Delete
  4. 我要再多D蔥.............
    因為屋企冇收費電視, 又冇出去睇, 所以冇睇巴西果場.....不過我哥話巴西今屆真係麻麻, 一粒星救唔哂成支球隊嘛....
    我希望之後可以踢得緊湊D~
    慢慢寫...~我地有時間~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁多蔥? 你係咪細個聽得老人家講食左會聰明先?? haha~~
      我cut Q左個收費電視, 但有得上網睇嘛...剛睇完法國個場! 真係巴西今次靠運, 就好似葡萄牙咁, 得一條友踢得, 把鬼!
      我真係好慢好慢咁寫......

      Delete
    2. 因為我好鍾意食蔥, 好鍾意蒸魚既蔥, 煎蝦既蔥..........因為吸左好多精華.......食蔥會聰明...我都係近年先知呢D.....哈
      巴西今屆就真係唔係以往有朗拿度, 卡富....果段時期咁正了.....

      Delete
    3. 我都食蔥但就唔係好鐘意個隻~ 食蔥會聰明d, 係細個d大人呃人o既說話..你竟然無聽過?? 哈哈!
      巴西, 咁都仲入到8強喎~今晚法德戰, 手背又係肉, 手掌又係肉~~

      Delete
  5. 我覺得罪得唔重, 如果是普通人,一定是告蓄意傷人,再睇心理醫生呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無可否認佢係頂級球員但佢堅係要睇心理醫生~~踢到一身臭汗都咬得落, 我諗起都反胃!

      Delete
  6. 4個月~又唔係好重JER!~佢之前有前科嘛~~~~

    ReplyDelete