Sunday 22 June 2014

NEW START

小別一個月, 我又回歸了,
2014年果然宜動不宜靜。

法德小遊三星期,
電話於巴黎被偷,
但竟然可以很冷靜地處理,
而且用我「嚇死人」的法文報案(!!)
唉, 畢竟是自己一時不小心啦!!
所以係巴黎的相片沒有很多,
待在機上認識一同遊玩三天的北京女孩傳回給我吧!
反正旅程的所有而印在我腦海裡。
(家陣用住細妹的舊iphone4S, 因為佢買了5S!! 嗚.....)


到了德國後, 好運連連,
德國小鎮比巴黎更好玩(法國朋友會被我氣死),
而且, 在最後一站我的單人匹馬感情生活又突然地墮馬了,
仍在發展中, 但已差一點想改機票不回港。哈哈哈哈哈~~
(妖, 真係應該改機票, 咪唔洗捱眼訓睇波囉頂! 還好家陣有專人每晚叫醒我睇波)

一個人遊法蘭克福,
居然沒有迷路, 更非常寫意。
第二天去法蘭克福, 認識了一班新「小朋友」,
超開心的。

總之, Germany, I will be back! Woohoo!!

回港差不多兩星期,
除了忙著World Cup,
(因為不用上班, 3點起床也不算什麼)。
見工, 又再一擊即中,
地點方便, 法國公司, 福利好, 有緣 (我覺得),
快要開始上班, 希望一切順利,
不會重蹈上一次印度公司的覆轍!

22 comments:

  1. 點呀,真係俾我講中有艷遇呀,仲唔捨得返添^^
    呢次改食德國菜啦^•^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 入咗法國公司會唔會成日有機會飛花都呢?咪又可以順便過德國囉!

      Delete
    2. haha....都唔知係咪艷遇, 順其自然啦~
      我呢D小薯角應該無得飛法國啦, 我地香港有法蘭西人代表。

      Delete
  2. 歡迎你返黎呀~~~~
    咁你諗換邊隻電話呀? 總唔可能長期用4S.......
    你D法文一定可以更進步~~~~~~~ 一定會順順利利~
    係喎...貓貓有冇唔認得你? 不停攻擊你?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你~~
      我打算用住個4S直NEXUS出新機呀~破財呀。
      我D法文, 依家仲係好鬼屎, 依家無返學, 但係公司偷聽老闆講法文當練listening啦~哈哈!
      D貓貓又無唔認得我, 因為我一返O黎就餵野食, 佢地有野食就得ga啦, 其餘時間當我係屋企其中一件傢俬ga咋! 嗚.....

      Delete
    2. 咁nexus幾時出新機???
      你係一件家俬....又或者你係佢地既玩具....哈

      Delete
  3. 艷遇喎.... 咁幾時又去德國呢...

    ReplyDelete
  4. 我之前喺巴黎搭地鉄~試過俾幾個男仔走黎圍住我~我估佢哋想偷我嘢~嗰時我老公喺附近~我即走去我老公到~佢哋見到就即走~~所以我唔會敢一個人去歐洲呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係地鐵中招, 應該係因為係地鐵拎過出o黎睇地圖, 被人跟住, 個袋又無拉鍊所以就得手了! 嗚.... 我上次去巴黎都無事, 只係差d被個男人攬住。 上次去荷蘭, 差d都被人打荷包, 好彩無事.... 歐洲真係幾驚, 聽講意大利仲多。我諗我只敢一個人去德國囉暫時..... 因為個到安全d。

      Delete
  5. 又有小艷遇,原來你的吸引力這麽大?
    新旅途、新愛情、新工作!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都唔知係咪艷遇~~哈哈, 咪鬼笑我啦!
      係呀, 今年真係咩都新, 希望係件好事! :)

      Delete
  6. Wow~行完一轉返嚟成個人都醒神晒喎^^ KEEP住咁順風順水~~

    ReplyDelete
  7. 來到唔揾吓我衰鬼
    Pan

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry~~唉呀, 我估唔到會電話都無埋, 差d無屋企返...已經亂到唔記得晒d野了! >.<

      Delete
  8. Welcome back. Hope you have a wonderful second half year!

    ReplyDelete