Friday 12 December 2014

繁忙生日月

十一月是我的生日月,
所以忙著跟朋友們吃吃吃吃了很多的生日飯,
也收到很多禮物和祝福,
真的很感恩!!
呢間法國餐廳成為了我跟小友LUNCH的大愛




YUMMY!!
冬天怎能沒有HOTPOT?

美味照燒雞定食





其中一部份的禮物


十二月嘛,
就是忙。到。仆。街!!

除了忙吃喝玩樂, 忙佔中, 亦忙工作,
對, 我很努力工作的。

法國公司的人十二月初來開會 (即上星期),
第一天, 原定第一個會議9:30AM開始, 
但班法蘭西西人差不多11點先蒲頭, 
然後施施然大伙去煲煙, 飲咖啡~~
擾攘了近半個鐘才開始開會....
之後所有會議行程要後延(!) 
LUNCH, 食到3點終於回來了, 
其中一個要同個仔SKYPE一番才開始開會。 
媽咪呀! 我想準時收工。

第二天, 有點改善了,
最後以跟好友皖法國電影節的作品及去LKF來個HAPPY FRIDAY!

我MANAGER更慘,
陪了他們出TRIP到上海,
每晚還要陪他們一起去喝酒到三更半夜(!!)

又, 外國人不習慣有冷氣,
最近天氣轉涼了, 他們都很怕冷,
回到公司就把所有冷氣都關掉(!)
重點是他們都已經有感冒/傷風,
而且, 他們不喜歡戴口罩,
所以, 今天, 我也得了感冒(!!) :'(


佔中, 告一段落了,
雖然仍未有真普選,
民主的路還有長,
但, 我至少都做了。

PS: 點解C煙BB CALL馬去旺角反鳩嗚又唔會被告不誠實使用電腦同非法集結呢???

13 comments:

  1. 唔怪得止咁耐唔見你啦~~生日快樂呀^^祝你心想事成,身體健康!
    D外國人做嘢真係好鬼悠閒,係佢地頭就話施施然啫,香港真係等唔到……唔明人地可能要OT陪佢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 希望今年的UDATE率會高D啦!
      今個星期又有法國人來開會啦, 一樣咁O咀, 但好少少~~

      Delete
  2. 一定係你office d人誤會咗啦,人哋想法國office hours開會嘛. kakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗都係呀....今個星期有另一班法國人來開會, 又係懶懶閒..

      Delete
  3. Happy belated birthday🎉🎊🎂
    同法國佬共事真係唔用得香港速度,否則心臟病發XXD
    香港地依家黑警當道,選擇性執法,某程度根本無法無天,真可悲!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉~~好多時都係皇帝唔急太監急囉...
      人地叫慈母呀~~ 不過又唔係所有警察都咁O既, 我有D朋友都係警察, 仲係好正常, 知道咩係是非黑白~

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. 每一餐都好吸引! 生日快樂!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Thank you so much~~ I wish u a very happy and healthy 2015 new year! >3<

      Delete