Saturday 13 December 2014

從Hanau到Kassel

上次德國行最後一站-- Kassel。

因為早幾日先買左車票去Kassel,
由Hanau去Kassel好似只有ICE的火車,
而且我遲買,所以都比較貴,
如果早d會平少少,承惠 35歐但唔洗轉車。
 (我係由Hanau HBF --> Kassel-Wilhelmshole車站)
好彩個日友人唔洗返工,
可以送我去車站, 因為原來的個班車又delay仲要轉埋月台,
又無英文顯示, 只有德文,
友人見到後帶我去正確月台上車, 送我走了。
呢樹不時會見到呢d單車@ KASSEL, 好cute。

中午出發唔洗兩點就到,
德國仔o黎左接我車,
先行去佢屋企放低行李,
一齊飲杯咖啡,
然後佢就帶我行了附近o既地方。

由三點幾行到七點幾,
都去左好多地方,
行到我腳都攰,
因為Kassel其實係好細的town,
經過左佢做野o既地方, shopping center,
仲有佢以前讀書同住的地方,
土耳其人住的小區,
運動埸, 體育館等......
仲有一個大公園為尾聲。

個公園好舒服, 好好行,
而且, 入面竟然有養孔雀,
好靚!!!
行到攰, 係呢到食個cake又飲多杯咖啡啦。
夜晚, 一齊食pizza (德國仔整),
就兩條友一齊去了附近酒吧飲野。

10 comments:

  1. 架單車碌都包埋冷, 仲使唔使騎架, 靚成咁~~~
    呢個德仔就係你新歡黎呀 ? 識得入廚又唔錯喎hahhaha~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔知騎唔騎得ga, 但我會唔捨得騎囉~
      哈哈~~係呀, 但個時仲未擦出火花~

      Delete
  2. Replies
    1. 我都唔知騎唔騎得ga, 但我會唔捨得騎囉~

      Delete
  3. 德國火車唔係好準時咩?Delay好少見呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以前都以為係, 但幾次都有delay...仲有一次仲衰, 我個班無啦啦cancelled左要同另一班夾埋, 原本俾貴錢揀埋位都無得坐, 仲要坐地下...真係激死! 不過佢會退返一部份錢..

      Delete
  4. 聖誕快樂*•❤♪.•*...

    ReplyDelete