Saturday 2 January 2016

布吉島渡假 (下)

新年快樂!
祝大家事事順利,身體健康。

新一年,第一日,雖然唔算開心,
因為之前投資個妹嘅店有契約問題,
不過錢可以搵得返,
最緊要係仲後生,當學左野啦。
*******************************
找埋條布吉行嘅數,
趁仲記得拿拿聲寫埋佢。

唔游得水, 唯有寄情飲飲食食, 
但海鮮餐就無膽食啦,
以前我就追住黎食, 但呢幾年唔知係咪食爆左,
有敏感, 同埋依排腸胃不適,
會肚痾!!
真係慘絕人寰!!

講到飲飲食食,
酒店早餐, 我都係愈癌愈愛~~




有人第一次飲椰青,表示好興奮

泰國必吃-- 芒果糯米飯

泰式沙律

Seafood Pizza
最後兩日我都可以落水同一齊去浮潛同游下水咁,
雖然前兩日落雨所以風高浪急,同暈船浪,
但都玩得好開心, 德國仔都好鐘意呢次行程安排。

去左珊瑚島同皇帝島,
水清沙幼,好舒服好靚。





最後最後,當然有去做按摩啦,
因為我好怕被唔識嘅人摸,
所以我無去做Spa,
我只能接受foot massage的。
一共做了兩次,爽死!


題外話:船上有個重慶女人無啦啦同我講起野上嚟,啲大陸人真係劈頭第一句就同人講國語,如果我係泰妹咁點搞?又,無神神同我講起「泰國人素質」。我心諗「X你啦!你幾個同鄉頭先係沙灘食完煙就掉煙頭落海」又係船上猛吐口水痰出去。仲有咩資格評論人地質素呀,你老味!」但,作為見人講人話,見鬼講鬼話嘅香港人,我仍是笑咪咪地回應「泰國人很友善而且樂於助人,我想可能跟他們信佛有關吧?」拿!幾識做人。之後一句國語都唔曉嘅德國仔竟然讚我國語好(!) =__=



有日我正日生日,
返到房有驚喜!
好感動!

生日願望係: upgrade我去連私人泳池o既房, please!!!

18 comments:

  1. 你唔趁好機會訓練下佢食榴槤XXD
    你應該同個重慶女講泰國人唔會係沙灘食完煙掉煙頭又唔會係船上吐痰落海嘛, 一野KO佢.
    有驚喜好窩心啦 !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 教曉左佢下次同我搶食囉咪~~
      哈哈~~我國語唔夠好, 所以無KO佢~

      Delete
  2. Happy new year!! 最後有得落水都OK呀~~新一年繼續去多D好地方玩:)

    ReplyDelete
  3. HAPPY 2016~!!經一事長一智~你咁後生~吸收下人生經驗係好事架~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地就當學野, 我就投資錯誤係啦~~不過新一年又一個新開始~

      Delete
  4. 新年快樂! 我覺得個 mango drink 吸引過芒果糯米飯 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新年快樂丫~~~
      個杯野飲到我牙痛, 因為我有敏感牙齒~

      Delete
  5. 比我就唔同個女人講嘢,死大陸婆

    ReplyDelete
  6. 床上HAPPY BIRTHDAY個幾個字用牙籤砌嗎?
    補祝你生日快樂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係呀, 用一種好長又幼的葉砌~~多謝你!!

      Delete
  7. 新年快樂再補祝你生日快樂!題外話嗰度好正!哈哈~強國人同人講文化???哈哈哈哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝晒!!
      強國人真係好拿搞笑, 我同事早排去左Cambodia 出trip, 有個大陸supplier一齊去參觀當地的博物館, 請極權"紅色高棉"時的野...睇完後個大陸人竟然話"真不明白為什麼要殘害自己同胞, 中國也是共產黨的, 就沒有死過人" (!!) 我同事同個當地人O晒咀~~

      Delete