Monday 8 February 2016

猴年快樂!!

大家好, 首先祝大家猴年快樂,
心想事成, 身體健康!!
係曼谷商場見到的~~

又好耐係UPDATE啦,
因為最近生活都絛乜特別,
不過上月尾去左轉泰國曼谷,
遲D補返。

上星期五公司下晝已經收爐, 可以早放,
收工前仲有獎抽, 竟然又俾我抽到BURBERRY,

不過好彩係條大路的巾, 仲要紅色, 拜年用。
另外仲有city super $3000 + DFS $1000,
所以當日已經同有分抽中DFS gift card的同事們狗衝左去洗左。

大家都係Tiffany & Co. 洗左,
$1000唔買到d咩, 所以要補返少少,
個款好簡單但可以襯返我平時的衫,
而且, 我同事發現我原來有好多呢隻Tiffany blue色的野,
哈哈!!!

係我人生第一條Tiffany喔!


$30串, 不過我未食過就買來試下~~

大家有無去行年宵同人逼呢??
我年廿八見無咩搞都同個妹過海去hea 行左轉,
買左個揮春咁大把! 仲有就係探有撼檔的小友兼去100毛檔野望下!! :p
唔去市宵都唔知原來香港人對攬枕咁渴求~~

今年新年因為本身家族人唔多,
又多人唔係香港,
所以只會一日團拜搞掂晒,
所以睇下邊我無咁懶會去update post啦~~哈哈!!

14 comments:

  1. 祝你新春大吉!身體健康!萬事如意!

    ReplyDelete
  2. 新年如意, 健康, 越來越索, 桃花旺盛, 周遊列國,搵多d, 買多d(Tiiffany^0^)
    如果city'super果3千都轉埋DFS就爽啦^^
    我好怕多人所以完全冇興趣行年宵市場,d野又唔0岩, 年年攬枕都冇創意.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝晒~~ 大家咁多!!
      嘩, 如果 再多DFS $3000, 咁我就買到癲了!!
      我好多年無行啦, 不過今年有朋友係維園賣年花。

      Delete
  3. 妳好lucky呀,希望keep落去,廿幾年無行花市,好懷念,祝新春愉快

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都核, 希望你都係丫!!
      下年試下新年返香港啦..haha

      Delete
  4. 祝你猴年行大運,身體健康,心想事成!要玩多D、食好D~~
    你公司D禮物都好豐富喎,睇見都開心~~好運氣一定延續至新一年^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你~~
      今年禮物豐富左, 大家都好開心~~哈哈!!

      Delete
  5. 新年快樂,心想事成!
    抽到獎咁旺,唔好畀佢停,一於買多幾期六合彩啦!

    ReplyDelete
  6. 新春大吉!身體健康!
    勁呀!抽中獎咁開心呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝!! 大家咁話..
      今年禮身多左, 人人有份丫~~

      Delete