Thursday 12 April 2012

人在異鄉 -- 第一個星期

好耐冇update呢個blog....因為好一陣子冇去旅行, 之前又返工同讀書, 唔得閒+冇咩好update.
3月30號返完最後一日工之後......依家我人在芝加哥, o黎兩個月探下我14個月冇見o既男朋友啦!! : )
剛剛終於克服完我o既jet-lag!! 我平時去旅行都唔會有jet-lag, 但係今次真係不得了......
因為我要係韓國轉機, 由5點幾到11點幾(!!) 我淨係可以訓2個幾鐘. 之後由韓國去美國個程機仲慘..我完住冇得訓, 因為有太多bb啦!!
有好一兩對白人夫婦都帶住d100%亞洲人樣o既bb, 可能係領養ga啦. 所以唔係同對父母唔熟掛....總之佢地就喊得最勁, 而最得人驚係, 一有一個bb喊就成程d bb都會跟住喊...大家都好無奈 =___=
今次呢程機我隔雜有個嬸嬸, 我本來以為佢係韓國人, 但佢又唔識韓文喎 (因為空姐用韓文同佢講野),
到空姐派入境紙俾我地填時我見佢拎住電子字典係到查, 好苦惱咁.... 見佢拎住日本護照!
於是我就問佢洗唔洗幫手(英文). 佢又唔明喎. 不過佢突然用一句國語: 什麼?? 
噢噢噢~~原來佢識講國語, 佢仲聽到我都識講國語超開心tim. 於是我就幫佢填啦! (有日本名ga wor) 但我唔識漢字係乜!
到食飯時, 我又幫佢叫野食啦, 咁就傾左一陣. 我問佢你係邊到學d國語講得咁好o既. 佢竟然答話佢係內地人 (oh!!! 我以為係日本人)
我又問佢咁你識日語嗎?? 佢話一句都唔識 (!!) 我諗可能佢係嫁過去日本o既~~
今次佢去探佢個仔. 直到入境美國, 我都係照顧住佢, 等埋佢一齊排隊ga!
我覺得呢個媽媽真係好勁, 一句外語都唔識但為左個仔, 千山萬水由日本去韓國再去美國見佢. 好感動!! T^T
鬼仔星期一至五返工 (有時可以work from home). 我就一個人係屋企......
由於暫時我仲係人生路不熟而且鬼仔得一條鎖匙, 我驚蕩失路佢冇門口入.
最大獲係, 我出左街就冇得用wifi....上唔到網啦...我呢d"網絡依存症"o既人呢係會死o既(!!) hahaha.....
等我過幾日摸熟d路先出去散下步啦~~
雖然呢到已經係春天, 仲幾好陽光, 但仲係好凍, 早晚都係得3-7'C. 下午就有10'C-14'C。
我本來想出去影下花園D風信子, 但都係凍到唔想特登換衫出去影. :P
鬼仔每日5點起身, 我就都醒埋, 一齊食早餐, 7點送佢出門口返工。
之後一條友係屋企做咩好呢?? 就係......上網 (!!) 同兩個妹仲有d朋友Whatsapp, msn傾下計...
睇下電視 (我超鐘意Animal planet同cooking channel), 睇下書, 再聽下香港o既電台。
最最最花時間就係做家務(!!) 我平時係屋企都有做開ga啦, 但呢到地方大d仲好大塵, 而且我發現鬼仔屋企好多蜘蛛網!!
原來外國人係覺得有蜘蛛網係好o野 (!!) 我剛剛吸塵吸晒咁滯啦~~ woohoo...!!
暫時呢D生活都OKAY, 因為好閒...... 不過我驚遲D會悶, 所以都要諗下搵D野搞.. :P
琴日係屋企一打開窗簾就見到隻松鼠係對面馬路跑過o黎, 好可愛呀!!!! 我想影佢ga 但佢走得好快唔知去左邊.
之後我緊係好新奇咁話俾鬼仔知啦,點知佢話後花園仲多wor!! yeah!! 等冇咁凍o個時去睇下先~~


呢個吸塵機就係我o既打掃o既好幫手啦, 依家佢間屋乾淨左好多!!

唉~我好憎呢個開放式廚房, 因為次次都搞到成屋好大陣味丫!!!

我鐘意係廚房玩電腦多過係sofa同書房玩......

我唔明點解一個早餐都咁多野洗...

我地晚上o既活動, 就係捉棋啦! 但我次次都輸俾佢.... T__T

No comments:

Post a Comment