Saturday 12 July 2014

巴黎隨影(中)

比起一日去好多個景點o既快餐式旅行,
其實我更喜歡hea遊,
隨心所欲亂行一通,
行到攰就坐低飲杯野。

雖然有個伴係幾好,
但始終要人夾人,
係巴黎最後兩日,
我都係一個人四圍行。
因為北京女孩比我早離開法國,
轉戰歐洲其他地方。



一個人於巴黎閒逛,
我可以去自己想再去多次的地方,
如: 莎士比亞書店!! 哈哈~~
沿住河邊散步~~


仲有去一次之前一直想去但驚悶親人o既地方,
因為我一入去d art gallery就會行好耐~~
最後一日我就去了Pompidou,
一口氣行左幾粒鐘到食飯先返屋企。

我好鐘意呢座野o既設計, 好鬼有型!


於館內, 有個男仔 (重點 -- 幾靚仔的),
同我入左一樣的幾個exhibition (咁緊係啦大姐, 個段時間大家都係睇個),
但最有趣係我地步伐一致, 連睇畫速度都一致,
不停咁遇到同一齊行,

最後, 雖然名都未知, 但大家微笑點頭講再見!
呢個感覺好奇妙! 哈哈~~
不要搞錯, 唔係呢個男人,
但, 呢個畫面好有feel,
所以忍唔住偷拍了人地背影。


由Pompidou高處望落去的Paris街景



咁樣好格格不入囉...咩事?



巴黎街景




友問: 呢到係咪COOL魔同HOLIDAY去個到?
我: 我無睇電視喎, 但我個COOL魔呢??




英國朋友知道我係Paris被人偷野, 立即笑說法國係3rd world country,
果然, 英法係誓不兩立, 哈哈!!



法仔問我會唔會因為咁而唔鐘意法國,
雖然我唔鐘意法國人做野的態度, 小偷同地鐵+經常性延誤,
但我仍然鐘意法國文化, 鐘意法文, 鐘意法國電影,


我話如果我唔鐘意法國就唔會學法文啦!



佢問我會唔會再來,

我話: 一定會!!
希望唔洗好耐就會再來啦!



巴黎對於我o黎講仍然係有仍吸引之處,
仍然有佢可愛一面。

16 comments:

  1. hea遊當然好過鴨仔團多多聲啦,完全唔同班 !
    可以自己一個自由遊走於巴黎大街小巷,簡直幸福又浪漫 , 恨C人 , 哼!!!
    好多時都會有咁既偶遇 , 同時同地同步, 最後會意微笑當句點, 此時無聲勝有聲 !
    背影男既身型都唔錯, 好有意境既相 .
    你應該將cool魔掛係心中而非日曬雨淋吊係鐵絲網.
    全世界邊度冇陰暗面 ? 但愛既城市,永遠都愛 !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我媽咪個朋友都剛歐遊完, 10幾日去左6個國家...全部野都係門口影下相就散水。 哈~~洗咩恨, 你都成日去玩啦!! 哼~
      無聲勝有聲 <---- 真係! 堅有呢個feel!
      多謝, 我個人都好鐘意背影男張相。
      講得o岩, 都唔知做咩到到都要整條上鎖橋, 老鬼土!

      Delete
  2. 5C果張係唔係暗"kan"宣傳埋世盃? 巴西色喎~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈~~可能係bor~~咁都俾你諗到! 可惜太商業化唔靚!

      Delete
  3. 有冇快快過條橋? 可能隨時冧.

    ReplyDelete
  4. 背影張相好正!背後嘅故事都正。
    條橋d鎖多到得人驚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個條橋我邊行邊諗早排新聞話過重就~~~~ =__=

      Delete
  5. Pompidou的建築很有睇頭,不愧為現代藝術美術館。
    巴黎真的是個浪漫之都,很有特色的城市!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 巴黎真係好有吸引力!!
      係呀, 我真係好鐘意POMPIDOU個設計~

      Delete
  6. 其實我都鍾意hea遊~因為覺得去旅行要relax~hea 下hea 下咁先爽

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 所以頭幾日我真係攰到死死下~

      Delete