Sunday 27 July 2014

巴黎隨影 (下)

我都唔知原來唔覺唔覺係巴黎都影左不少相,
無計,鬼叫個到景靚。

北京女孩走後, 
一個人行街多左陌生男人同我講野,

例如行行下街, 撘撘下車都會有人同你講: 
Tu es tres jolie!! <--難得有人讚要大隻d

(開心屎我!!)

點解北京妹係到時無人Show?
我估好大原因係因為佢好鐘意翹手,
曾經有外國朋友同我講,
女同女拖手或翹手好易被人當同性戀。

就係咁, 頭幾日無靚仔show之外,
仲要每日行足7-8個鐘, 辛苦到喊。
我之前仲好白痴咁網上訂了對新boots去旅行,
又, 圖片只供參考, 對boots原來都幾高,
著住佢行足全日都幾係野。

所以最後兩日終於可以訓晏d,
同埋hea遊囉~~


又係聖母院
係咪覺得D相個網址字體怪怪地?
因為今次係用電話整同Update,
搵唔到平時用開的字體囉!
仲有電話打真係懶得就懶了。                            


個日我就係呢頭亂逛時經過左家陣米飯班主公司


德國朋友仔帶我免費逛羅浮宮,個晚落超大雨

呢到係羅浮宮內我最鍾意的一部分,好靚
很有風(臭)味的Metro
都係由龐比度頂影出來的
繁忙的巴黎
應該係館內我唯一有影的相
法仔說不能錯過的乳落,果然好味
掛住打機的法仔


最後一晚都絛咩特別野搞作,
晚上大家食完飯,
我就開始執野~~
同埋睇下法仔打機,
而佢輸左我仍然係會恥笑,
之後佢總係會話: Okay, you sleep outside tonite!
我: Fine! :P

21 comments:

  1. 你去了Paris好多地方,法仔都好玩得

    ReplyDelete
  2. 早知一腳伸開個北京妹啦XXD
    法國真係每條街都風情萬種,睇極唔厭
    法仔打機打到好似吞槍⋯⋯wakakakakaY(^_^)Y

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又唔好, 有佢我先去左咁多地方, 同埋佢都唔錯ga, 都幾易相處~~
      我都覺得PARIS真係每一到都好有特色, 好靚。
      佢成日咬個手制ga~

      Delete
  3. 巴黎hea遊至好啦!有d橫街會有驚喜架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個樽乳酪香港有冇得賣呢?

      Delete
    2. 我好似未見過有呀, 所以佢次次來港都會帶D俾小友呢...

      Delete
  4. Replies
    1. 哈哈~~王子眼角高o者...我諗佢地只要D亞洲女仔正正常常就會口花花。

      Delete
  5. 個法國男士都幾鍾意親吻個JOYSTICK既手握位.......真係幾似,,,,哈哈
    佢地玩緊XBOX?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢係成日會咬個手握位的...佢打緊FIFA呀~

      Delete
  6. 巴黎風光有多明媚,到了地下.....又是另一個世界,巴黎地鐵真是個什麼味道都有的地方!
    你幾有法國男人緣,其實最怕沒人搭訕!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯, 地下真係天同地比的分別...
      係喎, 我諗佢地真係只要個亞洲女仔正正常常就會撘訕ga啦!

      Delete
  7. 你一定非常JOLIE啦~D相都好靚呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈~一D都唔JOLIE啦~~只係佢地對亞洲女仔多口。
      多謝, 唉~~本來更多相ga

      Delete
  8. 巴黎真係好吸引~~景又靚~有機會都想再去呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦, 呢個城市好靚呀, 同黃先生去sweet sweet下! :)

      Delete