Sunday 3 August 2014

十二蚊店買物記

唔知大家會唔會好似我咁間唔使都喜歡蒲下12蚊店?
因為佢d野唔只平, 有時仲好實用,
好似我之前去旅行都係個到買左d藥盒做我的旅行藥盒,
仲買多一個放飾物(計我話去旅行都要靚),
再買多個洗衣袋, 因為去人地屋企洗衫用嘛!
最近我又去了久違了的12蚊店,
唔只掃自己野, 仲有貓貓野tim!
呢隻野買左返來唔夠一分鐘已經被Baileys連鼠帶棒一野搶左出來,
得返個粉色野痴住係地下, 白色以上被佢咬住, 追左九條街先搶得返,
由於佢早前有吞了一條冷之後排返出來的經驗, 我最後都係剪鬼走晒d羽毛,
驚佢地又再吞落肚丫嘛!! 


逗貓棒, 舊個兩枝係訂貓砂送的,
已經被兩隻大帝玩到爛鬼晒。
出面d寵物店夠膽死賣成$60一枝,
傻的嗎?? 我見見到12蚊店都有, 於是立即入手。

呢個咁似紅白藍的野係裝佢地d毛巾仔,
脫水雞肉, 濕糧, 貓砂等雜物,
當日將d雜物過箱時, 
個臭豬一眼就認得出包雞肉, 搶左出o黎,
又係捉左好耐先拎得返。
依家佢一見到呢個紅白藍就眼甘甘, 唬到實!!

呢個袋佢話用來放錄影帶, 
話你知我小學已經無見過人用, 要搵都去博物館搵
咁我買來做乜??
用o黎放d襪呀, 腰帶呀咁再放入衣櫃幾好囉。
佢仲有好多雜誌呀, 漫畫size, 我都有買來放雜誌,
鬼咩, 兩隻野我唔搵野封住, 佢地又拎來玩到不似書形。

一包12蚊, 其實都貴貴地 (我覺得) 
但放係屋企, 見暈或口淡淡答一粒都唔錯
毛衣起粒吸一吸, 依家仲可以吸埋身上的貓毛, 正!!
呢個野話就話用來塗係眉上hold得耐d,
但我就化完妝用佢塗係眼皮上, 可以唔脫妝, 堅好用。
有時化妝, 哎呀唔少女整左出界,
或野畫左內眼線落妝落唔晒, 用佢啦,
呢個棉花棒你打開佢就會有清潔液流出, 好方便!
log-on都好似有, 但貴好多, 12蚊30枝, 抵!!

除左去12蚊店, 我仲去了禮物俾表哥新生的小B,
不過係B仔, 恨女的一家都覺得有d失望,
咥有玩返大表哥個B女啦, 聽聞表嫂又有左啦,
希望又係生個女等我幫佢紮下辮仔啦!!

老老豆豆, BB野真係唔平,
咁樣都成200幾300蚊, 
佢話係有機棉喎, 是但啦, 
我下次都係去睇Box set先!

我當然有買野俾自己,
就係上次online shopping買的鞋,
到左啦, Vodka又搏上鏡。
波鞋用寸去做運動用,
但我最近只係去做yoga, 游水,
赤腳就得了, 白痴左。
大佬, 大熱天時仲行山咩??
我唔想中暑見報。
另外兩對, 返工可以著, 英國牌子, free shipping,
無咁易撞款嘛, 我以為......

早排去萬X買返用開個隻Maybelline mascara,
佢話兩件有得一齊85折, 
於是揀左枝好紅o既唇彩玩玩, 第一次用咁紅。
因為我本來用開Paul & Joe深粉紅色的,
但係, 最近游多左水, 唔多唔少都黑左d,
用左個隻色, 嘩!! 我覺得勁似菲律賓人。
於是買左鮮紅色, 咁望返落去好似白返d...哈哈!!
又來攝鏡的Vodka!
早兩星期, 連續兩日我都係屋企執到兩假衰豬的牙仔,
養貓的朋友都話我好好彩, 竟然執到,
因為平時佢地都係會吞左落肚,
哈!! 見咁好彩, 買了一注六合彩,
超~~~唔中。
最後, 俾張上個月world cup決賽的相你地睇下,
就知道佢幾咁鐘意捉波!
衰野, 成晚跟住個電視粒足球拍來拍去(!!)

呢兩個lego結他仔, 係我送俾上個月生日o既德國仔的,
剛好係佢生日前一日到左, 佢好開心咁係skype拆俾我睇, 哈哈!

14 comments:

  1. 哈哈~我係第一~
    12元店D野都質素好好, 又大件又抵.....因為有時差唔多相同既貨, 0係"日日城"可能要三, 四十......12元店都唔錯, 又多款.....
    佢地有冇隻一齊發動總攻擊...部電視?? 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好叻叻呀!! 第一名~~
      係呀, 佢地d野真係幾抵買, 有時仲好多創意家居野買! 佢地日日都發動攻擊個電視啦, 呢排女排就更甚....T__T

      Delete
    2. 佢地有冇發動 後排2.5扣殺??? 哈哈

      Delete
  2. 12蚊店我以前個個禮拜都去架. 次次都有收穫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都次次會有收獲, 仲要滿載而歸! 王子你仲個個星期去, vip都有得你做呢~~

      Delete
  3. 我屋企仲有兩部 still working 的錄影機架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩~~保留得咁好, 你要好好keep住佢!!

      Delete
  4. 12蚊店係會搵到實用野架,但好多野佢都食水深, 普通家品店同樣野平一半有多,佢就統一左個價.
    貓野你最好買冇毛唔易咬甩既, 費事成日要check住..
    最賺錢就係BB野啦,又大得快成日又要買.但d父母幾貴都一樣捨得.
    笨咩呀 ,做完瑜珈一樣要著返鞋行出街架嘛.
    呢隻紅都ok呀 ,襯返深色衫會好d, 不過我都係鐘意深酒紅.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下? 我覺得佢地已經好鬼平啦喎...快講邊到有抵野買? 等我仲沾沾自喜tim!
      可惜貓野成日都整d毛呢...陰公!
      BB野我琴日去WING ON又買左, 好靚的GIFT SET, 仲好抵買呀, 今次叻返!
      深酒紅呀...我未試過, 下次再買來玩下先, 等我滿足下你啦老細 (死未??)

      Delete
    2. 好多家品店既野都平過12蚊店啦, 因為12蚊佢SET死左個價,俾人既感覺好平, 可能只係部份,但有好多係普通家品店,同樣野得幾蚊, 係唔值12蚊既 ,你留意下囉.
      酒紅色 , Bobbi Brown launches Miami Collections有隻幾好.

      Delete
  5. 我前幾日都去12蚊店買左碗呀日用品咁呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我成日都想買D碗ga..佢地d碗好靚ga都...但一諗到俾媽咪話我塞爆佢碗櫥就淆底了! >_<

      Delete
  6. 我屋企樓下正正就有12蚊店~我都間唔中去行~唔會成日去架~好易買好多~!

    ReplyDelete