Tuesday 26 August 2014

參觀法蘭克福消防局

呢一日要同友人一樣早起,
為避免爭廁所,我再早少少起身,
一齊食埋野就跟佢工了。嘿嘿!

因為友人係老師,
而個日係佢負責的一班搞outing,
起參觀法蘭克福消防局,
問我有無興趣, 我當然有!
**呢D唔係平時你話想去就得嘛,要申請ga~ 依家有得扯衫尾, 當然痴住去。

一班只有九至十歲的學生,
係火車站集合,居然無人遲到,
有好多都唔需要家長帶自己識去,真係獨立。
**呢一日其實我影左好多相,但
係朋友話因為未得到家長批准,
我不可以公開學生的相,
所以我只放幾張無人的相, 仲有呢張背影。

友人的班有廿二人,有一個病了,
即當日廿一人,又,全班只有三個女仔(兩個仲要係孖生的)。
可以想像到,有十八隻甩繩馬騮,
一個老師當然舞班精力旺盛的𡃁仔唔掂,
同行仲有佢個位穿左鼻環同舌環的紅髮美術女老師。
而我,班學生們對我好好奇, 嘰嘰喳喳問我好多問題,
但我唔知佢地講乜, 因為佢地英文程度仍然有限。
**不過有個叫 William的男仔, 佢超靚仔, 同我有兩句講下足球,都係雞同鴨講,
因為我同阿叔一樣都喜歡德國隊(鐘意左至少八年)。
金髮再配埋大大對藍眼, 而且佢係XXXX青少年隊球員,
他朝一日, 佢做左球星, 我同佢的合照就嘿嘿嘿嘿嘿啦!!(金魚婆上身)*

由於落過雨,天氣都幾凍,
有個學生見我發冷,俾件褸我著,
但, 居然太大件。
無錯,個十歲女仔係已經高過我同心口大過我。
究竟發生咩事?
我雖然細粒,但絕非小儀咁款,
係法國我都唔算特別細粒,
但係德國D人點解咁大份?
佢地究竟食咩野大?
成班有一半+係高過我(!!)
我直頭哈比人咁款。

有個男同學好好人, 叫Thomas, 又是俊男一名但係全班最細粒的男仔,
佢亦係全班英文最好一位,
因為佢爸爸係英國人, 佢只係德國住了幾個月,
佢安慰我話等我大個D就會岩著(!!)
嗚..... 原來佢地以為我同佢地差唔多大。真係喊出黎!

我於是好無奈咁講: But I am done of growing.
佢眼都跌埋出來咁滯, 再用德文話俾佢全班同學知(PK, 全月台D人都望住我),
佢竟然已經無得再大啦! (係呀, 吹咩?=__=)
嗚..... 嗚......
佢地用有限英語問我幾大個,
救命! 我話同你地個班主任同年囉。
佢地又是一臉驚訝!(T__T)


當日火車又有延誤,
差唔多12點先去到消防局,
消防局話事人大隻到應該可以一隻手就拎起我,
佢帶我地四圍參觀, 講解。

而我, 100%完全聽唔明佢講乜,
友人同佢同事都唔得閒應酬我,
好彩有Thomas, 佢幾乎全部都翻譯晒英文俾我知做緊咩。
佢超級有風度, 又靚仔, 大個一定溝死女,
例如, 行去消防局時見我凍佢俾左佢件風褸我著,
每次要開門的地方, 佢一定去開門之後同我講"LADY FIRST",
總之就係超級細心又有風度啦。
除左翻譯, 其餘時間就係同佢幾個老死玩啦,
而佢班老死一樣係好鐘意痴住我團團轉, 超可愛!
仲請我食零食(!!) 係, 佢地班細路個個都帶住數之不盡的零食。


佢地試玩左雲梯, 水槍同埋個條柱,
仲可以俾晒咁多架車佢地上去坐,
真係盡興而歸。


最開心係咩?
就係因為遲左到達,
所以老師決定走之前可以一齊去火車站間老麥買野食,
佢地開心到好似執到金一樣!!!
個個都猛問, 陣間坐車返去時可唔可以同佢地一齊坐, 嘿嘿~~
我咁大個女都未試過咁受歡迎。

班小朋友好搞笑, 係地鐵見到個男仔帶住塊滑板就成班圍住人,
叫人露兩手, 而佢, 又真係露ga wor!!
仲有, 見到塗鴉都好興奮, 狂影相! 笑死我~~

呢一日, 我係學識了幾句德文,
包括講得最多的: Schnell Gehen!!
意思係行快D, 我成日都要幫手趕鴨仔咁叫佢地行快D,
以免有人失散。

完成左一日行程, 返學校附近火車站就散水,
學生都未走得晒紅髮老師立即呼吸一下 (煙仔) (!!)

朋友帶了我學校參觀下~yeah!!
已放學, 空無一人

呢邊係音樂學院的

佢地除左有溫室, 有小組養蜂(!)之外,
更有鳥巢, 仲裝左cctv影住小鳥出世及成長俾大家睇,
好有意思呀!!

18 comments:

  1. 當你同齡仲唔開心到爆!有冇重回校園既感覺(☆_☆)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗係因為佢地仲未識分亞洲人~~ 不過都有讀書時的旅行感覺。

      Delete
  2. Thomas好有風度呀......大個一定好受歡迎.....不過佢地人仔細細就咁貼心, 真係好難得~
    香港就成群都係公主病, 王子病....
    大隻少少既消防員可以一隻手拎起你???? 勁呀......
    可以後生D, 都係一件好事~ 而家我想後生十年呀......哈哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 佢真係好SWEET~~大個不得了。 港孩真係不值一提~~
      個消防員真係好高大ga~~ 後生十年我都想...我估最大原因係佢地仲細, 仲未識分亞洲人係個樣多數後生少少~~

      Delete
  3. 重點係咪想我哋知你好童顏呢??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 王子你閱讀理解一定好高分! (打頭)
      重點係d o靚仔好鬼高...

      Delete
  4. 德國小朋友好獨立, 會約埋附近同學仔一齊返學 :) 德國人普遍都好高大, 男仔好多都1.8M以上, 班生就更高, 1.98M.... 要抬頭同佢哋講嘢好睏呢 :)

    ReplyDelete
  5. 嘩~哩個行程真係好吸引!
    雖然亞洲人外貌比西方人年輕,但班仔仔當你同佢地差唔多大又誇張D喎…哈哈~咁你記得再去德國時要買小童票,慳好多XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想...我估最大原因係佢地仲細, 仲未識分亞洲人係個樣就真, 我唔知咁天真o既...

      Delete
  6. 哈~外國小朋友係獨立架~香港嗰D就...
    我家姐個仔小一喇...仲係餵飯咋...老人家寵到呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小一都仲要人餵?? 可能老人家真係太寵佢啦~~不過, 人地教仔, 就算。但我個表哥個女兩歲半, 都識自己食野啦喎!

      Delete
  7. 雲梯好高喎!係咪可以升到十樓咁高呀?
    呢班小朋友咁高大,咁衣家德國童裝都好大件囉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該有, 好似話最高有25米! (唔多記得實際數字)
      係呀, 我朋友話佢地個一輩都未有大到咁誇張...可能營養太多~~

      Delete