Sunday 17 August 2014

獨自遊法蘭克福 -- 隨影 (上)

琴晚L教左我點由屋企去火車站同點樣買飛去法蘭克福all day pass,
一朝早,佢已經返左工了,而我呢慢慢嘆了個早餐,
再沖涼換衫出門口。
路痴如我,今次居然無蕩失就去到火車站。

(是咁的,之前係巴黎的第二天明明法仔已經帶過我去兩次屋企附近的車站,
玩完了一天返到去我都唔記得點返屋企,喊住口咁要佢接我回家,
而佢來到車站係超無奈地話:Come on!! you are directly looking at my home! )

就係咁我覺得自己好叻(!)


要記下巴士站名,
不過, 其實行路廿分鐘內就去到,
我最後無撘巴士。

好成功咁買埋車票(可以搭埋地鐵的),
就冒雨等車,
好事多磨,明明友人話由Hanau去Frankfurt 唔洗三十分鍾又唔洗轉車,
偏偏當日我就咁黑仔,
坐坐下有個職員上來講左堆我一個字都唔明的德文,
但見個個都落車,有女仔見我一面茫然話呢班車有事故唔會去Frankfurt, 
要轉車。 Shit!!!
於是我跟住落車,再去睇月台指示轉車啦,Hi你,仲要等成廿分鐘先有車,
好彩本小姐有帶遮。
不過點都好過於巴黎尾二個日,
又係無啦啦叫晒D人落車但無解釋無指示,
成車人一舊雞咁係月台呆等了大半粒鐘。

幾經周折,我最後帶住取西經的心情去到了法蘭克福,
其實我原本係打算係到留三日兩夜,
不過朋友們話呢到好悶叫我不如慳返酒店錢,去一日就夠晒皮咁話。
呢日有d雨, 天陰陰,
還好我有帶遮同著左jacket。

其實,我覺得Frankfurt 都幾好行,
係火車站轉地鐵,
基本上無咩要求的話,沿住條河行去左不少景點。

唔只巴黎,呢到都有鎖橋,
好明顯剛開始了不久,因為只有好少鎖。


個教堂靚嗎? 但我無入內參觀
因為都見幾多人係另一邊排隊,
我都係留返多d時間, 行L媽咪推薦我要去的STADEL MUSEUM。

因為佢認為我如果比較喜Fine art的話,
行modern museum應該無咁o岩我。
浴住河邊一路行行行~~睇下街上的人與物 
穿過埋呢條林蔭大道
就行到去呢個STADEL MUSEUM啦!!

入面唔俾影相的,
有兩個韓國男不停影影影,
被職員叫停同要求佢地delete晒d相去~

我係售票處列排排下隊,
前面有班人, 其中兩個老人家原先用德文同我講野,
但我話我唔識德文啦,
於是佢地就用英文問我係咪一個人?
我話係呀, 佢地就好好人屎咁問我有無興趣join埋佢地一齊買團體票,
咁樣我可以慳兩歐!
嘩~~~救命呀, 有無咁好o既人,
德國人真的好友善 + 務實。

雖然最後因為佢地排最前個朋友已經完成了俾錢,
未能再加我入去, 但我覺得佢地咁樣問好warm! :)

呢個museum好大好多野睇,
一行就行左我成三粒幾鐘。


16 comments:

  1. 最怕失驚無神中途變陣又冇通知,真係唔知想點.好彩你都叫遇著唔算太差, 當個小插曲吧啦.
    真係乜傢伙全世界有橋既地方都要掛d鎖上去呢, 首爾塔圍欄既鎖陣簡直插針不入啦,d人咁鬼無聊既.
    依家你對德國人既觀感又加左唔少分啦 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 真係一倨小插曲, 當日雅興都無被影響。 我第一次去到南山塔見到咁多鎖覺得幾得意ga, 但之後見到到都有覺得好伙謂...多數都係情侶鎖啦, 但係, 我想知道佢地分手後會唔會返去拆呢?? 哈哈!
      我對德國人不過印象都唔錯, 以前同過德國人做野, 都覺得佢地好正常, 好務實。

      Delete
  2. 係啦, 當係其中一個小故事啦~~~~ 西方人既處事手法同HK好唔同....
    旅行中可以遇上友善既人, 係一種幸福~
    何解你知佢地係韓國男????

    ReplyDelete
    Replies
    1. hk依家都有好多故事, 好鬼煩。 今次旅行真係遇到好多好人, 包括個北京女仔, 我覺得好幸運。
      我聽到佢地講韓文丫 (尋尋尋尋尋), 都分得出佢地係韓國人呢...

      Delete
  3. 德國的交通網絡很好,又安全,我自己都唔怕自由行。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 佢地交通真係好有效率, 不過我買親貴車飛都有事故, 好彩佢地會賠償。 :)

      Delete
  4. 係咪你靚女咋,都冇人咁問過我買團體票o既?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 緊係唔係啦...我諗係我個樣太窮, 哈哈~~ 王子你個款一定好有米, 一睇就知係王子, 所以咪無人問囉! XD

      Delete
  5. 真係好佩服你~我自己一個人就唔敢去歐洲呢~驚小偷呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實如果無朋友係當地人, 我都未必敢去ga

      Delete
  6. 我同朋友無去Frankfurt,因為睇介紹好似無咩玩咁:P
    我地初頭唔知巴士票可以搭地鐵,好彩係酒店問買點問巴士票個時職員同我地講咗先無蝕!
    我地行博物館個時都有諗過夾人買,因為見有D 5人就當團體,但唔好意思無試過呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去完後又覺得Frankfurt其實都唔悶, 不過就唔洗留咁多日囉, 所以只去了兩日...哈~~
      真係好彩你有問呢, 我都係呀, 如果唔係朋友講我真係唔知頭唔知路買埋地鐵飛ga。
      我見只有自己一個人, 加上又怕面慒, 所以都無問呀, 係得佢地問我咋。

      Delete
  7. 團體票可以慳兩歐,看起來,在德國,要當單人背包客是昂貴的玩法。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈~~ 德國我覺得尚算okay, 法國呢就要好有定力啦!

      Delete
  8. 法蘭克福all day pass只係可以搭地鐵同巴士?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該係, 但我唔知巴士得唔得..個日只撘火車同地鐵咋.

      Delete