Sunday 24 August 2014

獨自遊法蘭克福 -- 隨影 (下)

行完Stadel museum,
我就再沿河邊過橋返去河的對面,
一路行行行, 去左另一個我想去的地方 -- GOETHE HOUSE,
歌德故居。

見到當天幾多雲嗎?
氣溫約12'-18'C 


要經過呢個area, 有好多餐廳同商店,
仲有好多旅行團停車,
放底班鴨仔係到影相。
其中一個應該係香港團,
導遊大叫: 大家有一個鐘頭時間, 鐘意食野就食野,
影相就影相, 最後血併就血併啦下~

好彩我無跟團, 得一個鐘, 邊夠行? 
終於來到歌德故居 
入口位, 職員哥哥大聲同我講 kongnichiwa (!)
離開一樣再同我講: sayolala (!!) 
我真係被佢搞到哭笑不得。
計埋頭先係火車站同係街上個一次,
我已經被人當日本人左4次同我講日文,
可能個邊好多日本人掛,
因為我都見到幾間日本餐廳。 
門口有得拎呢個牌 (有兩面, 一共四層),
介紹你知幾層的每個房間。 
我好喜歡呢個鐘

歌德的書房

我都無每一間房都影啦, 
只影左自己喜歡的。


行完呢間屋, 仲可以經返入口去博物館
展示歌德用過的物品, 作品等...
地方算幾大, 
我都行左一個鐘,
因為就快關門, 所以無咩人, 又包埸, 哈哈!
離開的時候, 穿過歌德故居的花園

又再次經過剛剛的shopping area,
餐廳都無乜人了,
我都要返屋企啦。

回家, HEA食了...
呢D腸仔就咁唧出來塗麵包, 
又幾好味道喎,
好後悔無買D返來食下tim!

9 comments:

  1. 我好中意歌德書房嘅桌椅呢~~
    D腸仔係咁唧出來就得?好得意喎,我無見過呢……

    ReplyDelete
  2. 其實係咪外國人唔識分,先估日本人實冇死 ヾ(●゜▽゜●)♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我後來問朋友, 佢地話我去個一邊多日本人, 所以就見親亞洲人都九唔撘八地講日文!

      Delete
  3. Little Sweet Pie你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete
  4. 我以前0係英國都好似見過呢款腸仔, 其實都可以叫做醬? 兩款都好, 有腸衣既好食, 冇既又好食~
    行下馬莎可能有喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我行左啦, 都無...嗚嗚...唔通我個區間馬莎太細??

      Delete
  5. 嘩~個鐘好有味道喎!~睇黎有好多年歷史呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 成間屋好多野都有歷史~~我好鐘意~

      Delete