Monday 11 August 2014

Weekend market @ Hanau

有朋友問我點解唔去埋柏林, 慕尼黑, 科隆??
因為無朋友係個D地方無得痴飲痴食嘆世界嘛! 死未??
老實講, 我今次來的主因係二月兩個德國朋友來港後而驚覺好耐無見L,
L係一個非常Sweet又Caring的女仔,
年年生日, 聖誕節都有寄野來, 當然我都有寄野俾佢。
之前每次佢見到我去旅行都會話: Next time you should come to Germany.
講左咁耐...... 成七年都無實行, 今次我一定見佢。



由於佢係Hanau住, 係格林兄弟的出生地,
再轉戰另一德國朋友仔個樹, 因為又係格林兄弟住過的地方,
我好鬼想去一下呀!!!
就係咁咪變左童話之路囉......


話就話Hanau係格林兄弟出生地,
但我後來發現呢樹並唔係好多紀念佢地的野,
呢個有佢地紀念碑的地方,
家陣已經成為一家大細, 師奶阿叔星期六來的市集,
我都跟了朋友同佢媽咪一齊去買物,
佢地熟的店主見我係外地人,
都俾我試食佢地自家製的出品,
有腸仔, 肉類, 麵包等等, 非常熱情。 : )

下晝, 再去左附近的商場Shopping,
因為友人剛搬屋, 要買好多野,
受了係巴黎的教訓,
見仲有兩星期係德國,
我都趁機買返對平底布鞋先,
廢事又行到腳痛。
揀左對舒服的, 又平,
一比錢, L話: Oh! They are for kids, see?
原來我對腳只係佢地的童裝 (..................)

佢仲介紹左呢個德國食物俾我作下午茶,
好大份囉, 最後我連晚餐都塞唔落了。
當然要配返德國啤啦!

15 comments:

  1. 你黐食黐到去市集,簡直為港人爭光啦XXD
    依家好多童裝鞋都大到36,37, 我都一樣0岩著架, 衫都好大件 , 依家D細路個個食發粉大XXD
    出門周圍行,一對C服既鞋至緊要, 對鞋唔0岩,足以令你吋步難行 ! 咪學埋d架妹or強國烈女, 行山都踩對高踭鞋, 搵命搏咩.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈~真係又食又拎呀!
      係喎, 我對腳係香港都未算細, 但去到外國就係童裝。D 衫, 係歐洲我反而買得到, 係美國真係唔得...反而法國呢, 我著細碼就OKAY。我本來無打算行咁多路...... >.<

      Delete
  2. 你去嘅地方好特別呀,我都好中意行市集架~
    而家係香港有時都係買童裝,何況係外國?XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講起上來我去的呢兩個鎮真係無乜亞洲人, 所以真係好有旅行Feel...因為有時去到d大城市好多強國人, 真係好似去左大陸咁。
      係香港我買鞋都okay ga... 唔荃買, 但我覺得德國人真係特別大隻!

      Delete
    2. 不過今次去歐洲,除咗某幾個著名景點,我地都唔係遇到好多中國人呢~

      Delete
  3. 咁你對腳都算係偏細.....你平時如果要買converXX, 都可能好難買到, 一定要買女裝,,,,.....
    去旅行都係舒服D好~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 細係細o既, 但係香港無試過要童裝~~哈哈!
      係呀, 有左對舒服鞋之後行得多都okay, 好彩。

      Delete
  4. Hanau唔多紀念格林兄弟o既o野,咁我唔去lu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似有個紀念佢地的博物館, 但我無去到..哈!

      Delete
  5. 德國咁大,慢慢玩更加好,唔使一次要去哂幾個 city呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 你講得好o岩, 可以去多幾次不同的地方呢!

      Delete
  6. 我都喜歡逛小市集。
    你隻腳仔都幾細架喎~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小市集好地道有特色, 真係不錯...細係細, 以前PE堂同學問我借鞋係唔o岩著..但係香港買鞋我從不鞋買...>.<

      Delete
  7. 我覺得外國呢D 買食物的地方企理過香港個街市好多呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 你講得好o岩, 至少唔會地下濕淋淋又有怪味啦!

      Delete