Friday 15 August 2014

德國篇-- 遊古堡

星期日, 中午同L等埋佢媽咪來,
一齊煮野食...... 應該係, 睇佢地煮野食!
佢地話呢個時候的蘆筍最好食,

一定要俾我試下, 仲要煮埋德國菜, YEAH!
可惜, 煮完野食後僗媽咪發現個去水去得好慢,
原來個渠塞塞地,
要聽日叫人來整啦。

高的煲煮蘆筍用, 肥的在煮DUMPING

超美味的, 個汁堅正
一齊搓德國DUMPING
較細的都是我o既傑作, 其實食多兩粒已會好飽...
食唔晒可以放入雪櫃,
第二日佢地會切成片, 點汁會更好味。

清甜的蘆筍
大完成! 好味好味~

因為, L雖然身為德國人,
但自細熱愛日本文化,
再加上有日裔美藉男友,
佢一屋都係HELLO KITTY+粉紅色野,
同埋好多整亞洲菜的野(個日早餐都係食佢整的日本野)。
如果我同佢一比,
真係學似以前鬼仔同佢屋企人講我係Twinkie(=黃皮白心)的話,
德國妹就形容自己為白皮黃心的"EGG"。XD

又, 由於L媽咪係教ART,
知道我都鐘意去art gallery,
佢介紹左好幾個美術館俾我,
叫我去FRANKFURT時可以睇下。

食飽左, L帶我去附近小鎮的城堡參觀,
好開心!!
古堡其實有好多地方都係WWII時被炸毀
依家見到的都係重建, 仲有維修的

館內有好多好多畫
主要以宗教為題材
由於去到時都幾晏,
感覺似包左場, 哈哈!
皇宮內的教堂
呢到通往皇宮的花園, 河邊等等

呢個叫Breakfast room,
距離主皇宮都相當遠,
入面又唔見到有煮食的地方,
我同友人只係諗到,
咁d待者要由咁遠帶d食物行去呢到俾皇帝一家開餐,
點keep到d食物暖呢??
我地不約而話: OH! My egg is cold. You die!
你地, 望返過去都有一段路ga
之後係附近的城鎮行逛,
都幾多人ga, 友人話因為呢個古堡幾出名喎。
一邊食雪糕一邊行街, 爽皮~


11 comments:

  1. 堅爽啦你, 有住家飯仲有新鮮白蘆薈食.
    據說以前無論中外皇帝都係冇乜熱辣辣野食架, 就係因為送餐太遠, 好似中國紫禁城一樣, 傳話都要一重重門, 送餐都有排跑,到左都凍哂啦.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好新鮮, 不過唔知點解我都係喜歡綠色多d。
      係呀, 中國紫禁城呢樣我聽過,,,但外國我就無諗過呢個問題...不過都極有可能, 城堡咁大...

      Delete
  2. 雪糕好正喎~~~~~ 個量都好多下~ 係咩味? coffee? baileys?
    去到文化重鎮, 當然要去參觀一下~~~ 好介紹~
    大部分使唔使入場費架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個雪糕真係唔錯ga, 我食左lemon and coffee味。
      係喎, 比起大城市, 呢d小鎮我反而更喜歡~~真係好舒服。 都要入埸費ga...呢個好似10歐樓下...

      Delete
    2. 小鎮勝在人唔太多~ 可以盡情放鬆~

      Delete
  3. 你個lunch真係好正喎.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 今次仲要唔洗自己洗碗, 仲爽!

      Delete
  4. Replies
    1. 哈哈~真係有ga, 佢地囉...佢地好講究ga。

      Delete
  5. 嘩~我都見到個汁~好似好入味咁喎~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好入味, 所以留左未用的汁第二日送個dumping 當早餐, 正!!

      Delete