Friday 22 August 2014

密密食

返左新公司之後, 因為有朋友都係附近做野,
間唔中都可以一齊食,
而且最近法國公司同香港老細都陸續訓暑假,
亦即係我地的暑假,
因為無咁多野做嘛。

早兩星期, 法蘭西西人腦細放暑假去,
大家除左提早了出去用餐+SHOPPING埋先返來 (註: 係每天喎)。
除左每日無俺雞籠地彈性食飯加shopping外,
有日竟然仲無聊到一齊開Youtube睇美少女戰士(!!) 
而我, 都可以一邊做野一邊塞耳仔聽歌,
連我自己都不禁覺得有少少過分。


真係密密食野,
一個星期當中有成四日我都食左日本野,
食到有D驚..哈哈! 
呢間有D貴, 但不錯 


可樂餅餐, 算幾抵食, 因為有個沙律可以任加,
個餐$50 再加一
野飲再加$8。

上YOGA前同友人吃了泰式拼盤,
唔係陣間邊有卡路里燃燒? 
又係日本野啦, 晚餐約了朋友,
間野叫 "渥" 係TST,
食鐵牌燒的。
但我真係食得太多燒氣野,
放棄了鐵板燒,
加上我地都覺得個鐵板燒幾貴 。
於是食了串燒同一個火煱 (仲有一碟牛肉的) ,
個湯底亦非常美味! 埋單約千一 (三個人)。 
同舊同事去Dan Ryan食晚飯

係呀, 又來日本野了...
周未游水後的lunch

15 comments:

  1. 無俺雞籠 ....好free wor

    ReplyDelete
    Replies
    1. 開心o既時間過得特別快, 佢琴日又返左來啦! T__T

      Delete
  2. 開心放暑假,整返枝水槍返公司鬥射啦XXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩!! 咁又過份左多多喎~~ 仲細咩? XD

      Delete
  3. 好開心呀~老闆唔係度真係FREE好多XDD 不過你地日日都咁做又好似過份咗少少~~哈哈~
    我覺得可樂餅餐真係幾抵!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係覺得幾過份下, 哈哈~~ 不過開心o既時間過得特別快, 佢琴日又返左來啦! >.<
      可樂餅餐真係唔錯~

      Delete
  4. 而家出街食都係呢個價....不過可樂餅餐個量會唔會少左DD???
    好似唔多夠飽......最怕唔夠飽.,..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以前返工倨邊出去食好少選擇仲要貴! 因為得個幾間, 焗D人貴一貴都要食...除非帶飯...
      可樂餅餐好飽丫, 有Salad同麵豉湯, 再食埋兩個餅真係飽上腦 *可能我細食,,,哈哈! 所以都幾抵..我覺得。

      Delete
    2. 炸物係飽肚D既~~~ 點埋mayo就更正~~~

      Delete
  5. 老細放大假~咁返工實好FREE~哈

    ReplyDelete
  6. 咁多好野食,正呀!有上YOGA 就唔怕喇!放心食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係咁安慰自己...仲有, 星期六去游水, hehe

      Delete