Friday 4 July 2014

巴黎隨影(上)

今晚法德戰, 手背又係肉, 手掌又係肉~~叫我點揀??

言歸正傳, 由於係巴黎有好多相都要等北京女孩Send返o黎,
所以相都不算太多,
Share一下代用Cheap機亂影o既相啦, 哈哈!!

今朝風日好!!
呢棵樹真係好靚~~



係猛烈日光下行左幾粒鐘,
我來了巴黎的第二天已黑左好多,
攝於 chateau de versailles

於宮廷花園中閒逛, 幻想自己係公主,
遇見天鵝 -- 攝於chateau de versailles

開心, 睇書就睇得多,
我好喜歡呢間小小的書店,
法男問我點解咁鐘意 (佢不是巴黎人),
我話: 因為以前好多作家都o黎呢到...
我好鐘意呢D舊野, 一邊摸住一牆一木,
諗下: 嘩~~海明威以前都摸過ga!! 你唔覺得好浪漫替死ga咩?

呢隻白雪雪貓, 好靚好優雅!

重遊notre dame
桃花依舊, 人面全非, 哈!

本來無打算去睇呢個咁醜的 le grand arc
但我個晚約了德國朋友食飯,
要法國朋友仔放工時俾定d匙我
(因為佢同roommate個日都有節目會夜返)
順便等佢帶我去買部cheap機代用,
呢日落晒雨, 去左附近個 Les quatre temps 邊行邊等,
原來當日我經過左依家做野個間公司,
所以我真係覺得有緣。

18 comments:

  1. cheap機都影得幾好吖.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有d係問人借相機影o既..cheap 機個d要執執囉...唉~~
      今日搞保險d野, 又令我諗起呢件事...哼! 抵法國佬輸波!

      Delete
  2. 你唔係間書店幫手執書順便留宿一晚嘛,可能夜晚海明威會顯靈呢XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我寧願同佢有呢個隔世代接觸~~不過都真係有人係到幫手同留宿..我有一刻心郁郁想試ga, 哈哈!

      Delete
    2. 你唔知呢間書店不嬲都係俾d人,尤其d背包客係度打工換住宿架.

      Delete
    3. 我知呀, 但我自己就無諗過會做囉...亦無諗過咁多人塞到係呢間野住..哈哈! 個日見好似有兩個, 但我只見到一張床咋喎~~

      Delete
    4. 應該唔會一次收太多人,一張床多一個打地鋪囉^^
      你有冇睇過講間店既書呀?書名就係<<沙士比亞書店>>

      Delete
    5. 我有睇過呀, 我有個本書仲睇左幾次, 更帶埋去Paris時無聊時再睇...哈哈!

      Delete
  3. 天鵝果張影得好靚呀~ 因為連D 漣漪都好清楚見到~~
    張張都唔錯....
    隻貓貓...有冇人夠膽走埋去摸佢???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝多謝, 因為個張借人機影的....cheap 機個d執執都唔錯丫~~
      有呀, 我囉, 佢見慣大埸面, 任摸唔嬲, 一d都唔似我屋企兩隻臭豬~~

      Delete
    2. 你屋企果2隻一摸就立即進入攻擊mode~?~???

      Delete
    3. 咁又唔係, 但就唔多SHOW你走開囉....不過有時心情好就好鬼嗲ga啦!

      Delete
  4. 我都有去過 le grand arc其實又無咩特別,只是高與大!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉, 我真係覺得呢個野勁醜, 但友人要去附近做野, 唯有係個樹等...

      Delete
  5. 這個充滿魔力的老書店,很濃厚的書香氣息,我喜歡書店外有座椅的感覺,很自在,很舒服。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係間書店細細間又有歷史, 好似對你講緊佢自身故事一樣。

      Delete
  6. 歐洲D地方真係好靚~藍天白雲~香港真係比下去~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港真係好少見到藍天, 灰濛濛o既!

      Delete