Sunday 2 November 2014

新加坡三日兩夜(上)

報告下最近近況丫,
早排篤篤下見到新加坡機票好抵,
個妹又由澳洲同台灣返來了,
我地又未去過新加坡,
於是就去三日兩夜 (反正聽親D人去新加坡都話好悶野玩 :P),
再book間好少少嘅酒店 。

酒店房的街景 -- 消防局 & 教堂

有人話去三日兩夜太少,
但,我就覺得夠晒皮,
而且短期應該唔會再去。

首先我唔係話個度無野玩,
鐘意去主題公園應該好鐘意。
有小朋友的話去就FIT晒,
因為地方又乾淨, 又方便, 而且又有主題公園。

可惜我地對主題公園無興趣,
如果話去legoland, 
咁我又已經去過英國溫莎個Legoland ,
所以不去也罷。
當去飲飲食食買買就算啦!

第一日,下午落機去酒店,
先係機場買張3 days pass MRT card, 好方便。
再去酒店附近買了prepaid card,
兩姊妹有網絡依存症,
三日唔上網會死的。
(機場個啲好貴,我地都係出市區買有 $10/ 15/ 20 等選擇)

Check in 完係酒店hea下,
同映加影枝香水辦係喼爆了,
好彩只係化妝袋遭殃,
又,竟然連個丁屎的胭脂都因為我太暴力而粉碎(!) 嬲豬!

之後化悲憤為食量去了老巴剎,
食了小炒同串燒,啤一啤佢。
之後再去埋遊客景點--魚尾獅。
係個到有個外國人見我自己自拍咁辛苦,
幫我影相,仲傾左幾句。
原來佢今次來亞洲會去四個地方,
有韓國日本香港同新加坡,
新加坡係最後一站,
佢話佢好鐘意香港喎!Yeah!!


臨返酒店,誤打誤撞去了shopping mall,
好多brand香港都有,
無咩特別,
但因為我慣左每日都要用香水,
係Victoria's secret 買了枝細嘅!hehe......

人地執野兩隻又搗蛋

18 comments:

  1. 你條友呀!我仲以為你仲瞓緊帳蓬咋,原來遊完獅城返黎(☆_☆)
    獅城依家多咗好多玩啦,最緊要好多正嘢食,有冇食黑椒/胡椒蟹丶麥皮蝦?
    乾淨丶安全,去得過呀,唯一消費唔平又冇乜嘢好買Y(^_^)Y

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家我同班朋友都係輪流得閒就去接力ga啦~~ 年紀大, 捱唔住! XD
      我出去玩唔會叫蝦蟹食呀, 我又論盡又敏感, 所以無試呀~~
      又係, 個到消費唔平。

      Delete
  2. 之唔係又係我第一Y(^_^)Yhahahhahaha~~~~~
    帶埋隻喵星人去啦,喂^_^

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 係呀~不過如果第日同朋友去可能又唔同feel

      Delete
  4. 哈哈...貓咪們巳經.....好愛行李喼......仲好愛鏡頭...~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地八掛到死, 乜都愛就真~~最愛野食。

      Delete
  5. 我幾like新加坡,想再去架.

    ReplyDelete
  6. 我都未去過新加坡,因為真係唔算好吸引:P 不過有機會都會好似你咁去3、4日,relax一下~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果再俾我揀3-4日relax下我會去泰國~~ 野又平, 食物又好味, 又有得hea~~

      Delete
  7. 新加坡,我鍾意佢地生活好悠閒,和平寧靜不失繁華嘅感覺。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 生活悠閒, 都係, 個到d人好鬼慢~~ 哈哈! 可能我心急

      Delete
  8. 呵呵~貓咪對所有箱的物體都好有興趣!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 依家d紙箱都留俾佢地玩到爛先掉。

      Delete