Sunday 16 November 2014

新加坡三日兩夜 (下)

係咪以為自己對眼有事呢?? 我又打BLOG啦!!!
因為好難得今日個電腦無神到, 拿拿聲打埋個新加坡之旅,
如果唔係就聖誕都未打到XD。

最後一日係新加坡,
但我同個妹都係第一次去旅行旅到咁想快d返香港,
唔係話新加坡唔好,
但呢個地方又唔係特別好,
總之就不過不失。


呢個叫亞美利亞教堂,
就係正我地住的酒店下面,
幾靚ga, 1835已經係到ga啦!

酒店個邊o既MRT出口都有個教堂,
星期日個日仲勁多南亞裔人士坐係出面,
勁有香港星期日的皇后像廣場feel。

新加坡地方又乾淨又方便,
食物又多選擇,
可惜, d人就好似第三世界咁,
我唔知係咪我地心急,
但我認識去過新加坡的人,
都話個到d人好慢, 又死蠢不夠靈活/醒目。
(有d唔係新加坡人, 但總之就來自發展中國家啦)

加上, 我地怕熱,
熱到個人無咩胃口,
個到d野食, 雖然係幾好食,
但亦好油呀我覺得, 一係又好辣同好重味,
我地兩姊妹一日三餐, 之後就痾足6餐(!!)
狂食狂痾完一輪, 竟然輕了4lbs回港! hehe~~ 

一早落去睇人游水~ 
再去了食喇媽做早餐

之後就係去行下小印度,
不過唔洗去小印度,
新加坡都已經好多印度人~ 
個到都有不少呢d回教堂,
但如果要入去女士一定要著長褲長裙等等~
(大佬, 咁會熱死的, 簡直係自殺式行為)

再去了行人地o既supermarket,
不過無咩收獲,
最後, 我地臨check out前又去了睇日間o既魚美獅,
因為好近酒店。

check out之後, 我地去左食一間好出名o既肉骨茶,
勁多人囉, 咁鬼熱o既情況下排左成半個鐘隊,
入到去都係無冷氣, 基本上個到好多食野地方都係無冷氣。

不枉我地排餐死, 真係好好味!!
之後就準備回港啦~~

6 comments:

  1. 新加坡~~真係好多好嘢食~地方細細~但係嘢食多多呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但D野食唔多O岩我, 食左三日之後在痾~~ >.<

      Delete
  2. 呢個係你最完整既遊記啦上中下齊哂XXD
    星洲係乾淨安全,但由入境就feel到d人慢9世!你急你既事啦-_-#
    一定唔會似泰國去完又想去架啦!佢地係幾妒忌97前既HK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈!! 玩野呀?? 不過又好似係喎~~ 我依家仲未寫完德國個D囉...頂! 澳洲又未郁過(!!)
      真係, 星洲去下見識見就算了~~

      Delete
  3. 我都想再去新加坡,機票唔貴,但酒店好貴。

    ReplyDelete