Saturday 15 November 2014

新加坡三日兩夜(中)

前一晚輪流去廁所直至清晨,
個肚勁空虛,
立即換衫出發去牛車水(定Chinatown?),
搵野食,去食架央。
新加坡d道路規劃真係幾好ga。


由於我地對新加坡無咩認識,
故決定是次旅行係去食晒所有出名食物就完成任務了。



呢間野有七十年歷史,
我後來返工食Lunch才知道公司附近都有呢個名嘅新加坡餐廳。

食飽飽, 就去左新加坡動物園,
聽聞呢個動物園拎過好多次獎,
都幾好行, 可惜真係好熱, 我同個妹熱到發左癲咁,
係咁搵企鵝館. 點解??
個到一定有冷氣丫嘛(!!)
呢個動物園好在於佢就唔會用網呀籠呀困住d動物,
感覺懶係零距離咁,幾好。 
d蝙蝠一隻隻吊住係你頭頂訓。哈哈!

行完動物園, 見仲有未夠鐘食飯,
就去左一個好o大既shopping mall行街街,
不過又係同香港o既mall大同小異,
好就好在無「喼神」囉!
剛好個幾日有個咩國際美食活動,
特別多人。

但, 我是次旅行最想去o既SEPHORA,
因為呢間野可以買到好多香港無得賣的外國品牌,
本來朋友叫我買NAKE 1, 2 OR 3眼影玩玩,
但我化妝來來去去都差不多, 精精神神就夠啦,
12隻色, 我真係用唔晒, 基本上眼影真係用極都用唔晒,
於是我只買了NAKED BASICS的6隻色算。
但我就掃多盒胭脂(連陰影粉), 因為本來個盒被我暴力整爛了嘛。

行完街, 就去了酒店附近,
一間聽講話馳名o既海南雞飯餐廳,
真係好好味喎, 又抵, 
阿老闆娘仲好好人介紹我地可以一樣價錢試晒兩種雞! yeah~~

休息左一陣, 又出去, 
去睇夜景呀又。
去左金莎酒店觀摩一下,
真係又大又靚喎。
有水舞間feel嗎??

不過對shopping同賭博又無咩興趣,
反而覺得個super tree幾靚,
叫做有d野睇下, 每晚指定時間都有ga!





6 comments:

  1. 睇動物好開心^^
    啡色眼影幾蝦亞洲人用.淺色你可以額, 鼻尖, 下巴尖, 眉骨打光影, 咪好快用哂囉, 買口咁少架:P
    依家super tree係必到景點啦,夜晚真係好靚.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 但個d動物都唔show我o既..不過個日隻獅子好有活力。
      啡色眼影我幾常用ga, 不過太淺真係當陰影多~~
      我用得唔多嘛, 好過買左唔用...唔夠先再買啦!

      係呀, 真係幾靚, 不過又係睇人工野, 所以一次就夠了 :p

      Delete
  2. 嘩~個海南雞飯好吸引呀~玩咗幾日~有冇肥到呀你>?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個飯真係好好味, 不過肥到呀, 反而痾到瘦左~~

      Delete