Thursday 28 February 2013

Amsterdam 的日與夜

平時旅行後都會逐過地方介紹,
但今次唔知係咪因為蛇年,
蛇王上身,
好鬼懶!

而且可能因為覺得Amsterdam靚,
一路行行下都影左不少相,
有d又唔係d咩名勝,
介紹o黎都把鬼啦,
但又想有個回憶喎,
於是將一堆相放出o黎算啦!

我去旅行係咁ga啦,
成日都鐘意漫無目的行,
又或者坐定定係到飲下咖啡/啤酒望下D人,
每日去一兩個地方已經夠。

次次見到d亞洲遊客佢地都係一袋二袋去去shopping,
又或者見到好多強國人去到一D名勝,
熙熙攘攘咁掛住影相 (佢地D post勁搞笑)之後又好快咁拉大隊走人,
唔知趕去買野定下一個景點。
又或者見到D朋友覺得去旅行一定由早到晚都要出去睇呢樣個樣,
最好一日去10個景點咁就回本啦,
我好鬼怕!!

對我o黎講係去旅行=休息,
因為終於唔洗屈係香港,
係香港, 生活緊張,
趕呢樣趕個樣,
我唔鐘意去到外國又係咁趕頭趕命四圍趕, 走馬看花,
我想有時間可以思考一下, 又或者欣賞一下當地的景色, 人事。
 (懶寫意咁囉)

酒店的附近~~Good morning Amsterdam!!
食早餐, 寧靜的早晨
步行去景點中。。。
沿河邊閒逛
係Anne Frank House出面排隊中...
前往紅燈區。。。
終於去左紅燈區但個到係唔俾影相的, 所以咁啦......

但完全破壞晒我心目中對紅燈區的幻想,
 並非我想像中係窗前騷手弄姿,
而係木口木面玩電話(可能搞電召)同呆企。
最令我不解係. 企係窗前的囡囡都是那麼的醜, 超重口味!!!
有D瘦到排骨咁, 波平如鏡; 有D又肥到有身孕咁,
有D個樣好鬼嚇人, 仲有D妝又係化到好恐怖!!

我自己解釋係 -- 客人太餓, 飢不擇食,
一係就食得好野多, 所以要食返重口味野平衡一下,
最後可能係咩都試下啦, 黑媽媽唔覺o既。

No comments:

Post a Comment